• ik verveel me nu, en wel vaker dus ik dacht laat ik eens een topic maken over bloobers!
    iedereen die een bloober heeft en het wil melden mag er een plaatsen!

    - ik zat in de bus en keek naar buiten, zag ik daat een bort van blueband. er stond op ''met je neus in de blueband vallen.'' dus ik daar over denken en filosoferen! kom ik er achter dat het gewoon van met je neus in de boter vallen gejat is. dus ik lig helemaal dubbel van het lachen. nou na gestaart worden is een ding maar dit!-


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Ik heb er gewoon té veel :x

    Ik heb er ook teveel..

    Ik had vanochtend tandpasta in mijn oog gekregenxD


    A line is a dot that went for a walk.

    haha hoe krijg je dat voor elkaar?
    vandaag had ik echt een blonde opmerking trouwens! we hadden het over je verstandskiezen lanten verwijderen. kom ik aan, als je verstands kies eruit wordt gehaald, gaat je verstand dan ook weg?
    goede morgen coco, je haar weer een tintje lichter he!


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    ik zat in de bus te denken en het leek of ik naar buiten staarde. zit er een jongen naast me. zegt hij: "je kan de ruit ook gewoon schoonmaken hoor, dan zie je het beter". ik kijk op uit mijn gedachte. heel die ruit is aangeslagen. yeah 1-0 voor my not._O_


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    haha dat vind ik wel droog eigenlijk.
    ik heb echt milioenen bloobers man! net nog een.
    ik had met wat mensen geblowd en we spacede hem helemaal. (is ben nog steeds een beetje verweg maar dat voor het hierna maals.)
    dus wij allemaal lollerig kom ik ineens heel serieus.
    ''waarom staat hier een varken?''
    ''dat is een KOE'' riep toen een vriendin die ook veel ophad.
    ''dat is een vrouw die haar hond uit laat.'' riep dwight toen als enige die nog nuchter was. weer helemaal strijk.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.