• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    KirstenSnaps schreef:
    Nou hou is even op met dat gekibbel. Ik zeg het nog 1 x!



    Sorry, ik stop al, maar ik moest gewoon zeggen wat ik wou zeggen.

    SleepingSun schreef:
    (...)ik ken Mj ook niet dus wat heb ik daar aan. en het gaat over respect voor iemand die(meschien) zijn leven heeft gegeven voor vrijheid en voor een land dat niet de zijne is. voor een HELD!

    Sorry hoor, maar er zijn wel meerdere helden. Er zijn duizenden soldaten, en ze zijn allemaal vast wel eens gewond geraakt. Als dat allemaal in het nieuws moet, dan ga je een lang nieuws krijgen.
    En Michael Jackson verdient toch ook respect? Hij was ook een held, op zijn eigen manier.

    ILoveEsmee schreef:
    (...)


    JONGEN MICHAEL JACKSON IS AL VANAF DE JAREN 70 BEKEND. HIJ WAS HEEL ERG BELANGRIJK VOOR DE MENSEN UIT DE MUZIEK WERELD, EN HET BOEIT ME NIET WIE JIJ BELANGERIJKER VIND, ALS JIJ MICHAEL JACKSON NIET BELANGRIJK VIND, BESTEED ER DAN GEEN AANDACHT OF ENERGIE AAN HEM. WANT DAT DOE JE NAMELIJK NU WEL.


    Helemaal mee eens


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ja he ik vindt hem egt mooi en die betekenis ook

    :')
    I love it.
    @ Hajar: GO YOU!
    @ SleepingSun: Dat een mening hopeloos kan zijn, tja. Dat is mijn mening. :')


    ok

    ILoveEsmee schreef:
    (...)


    JONGEN MICHAEL JACKSON IS AL VANAF DE JAREN 70 BEKEND. HIJ WAS HEEL ERG BELANGRIJK VOOR DE MENSEN UIT DE MUZIEK WERELD, EN HET BOEIT ME NIET WIE JIJ BELANGERIJKER VIND, ALS JIJ MICHAEL JACKSON NIET BELANGRIJK VIND, BESTEED ER DAN GEEN AANDACHT OF ENERGIE AAN HEM. WANT DAT DOE JE NAMELIJK NU WEL.

    laat me ik heb toch niks beters te doen. en ik mag mijn mening verkondigen. en die militair die heeft teminseten iets goeds gedaan. hij beteken veel voor die mensen daar in afganistan


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Oké mensen, nu is het GENOEG! Stop met ruzie maken. Iedereen heeft een eigen mening en een eigen idee over wat dan ook. Daar valt niet over te discussiëren, maar respecteer elkaars mening en respecteer de persoon die zijn/haar mening zegt!

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Sorry hoor, maar er zijn wel meerdere helden. Er zijn duizenden soldaten, en ze zijn allemaal vast wel eens gewond geraakt. Als dat allemaal in het nieuws moet, dan ga je een lang nieuws krijgen.
    En Michael Jackson verdient toch ook respect? Hij was ook een held, op zijn eigen manier.

    niet zo zwaar gewond. en ik heb respect voor alle militairen. en hij was geen held(voor mij) een held aat zijn kind niet over het balkon hangen of slaapt met kinderen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    laat me ik heb toch niks beters te doen. en ik mag mijn mening verkondigen. en die militair die heeft teminseten iets goeds gedaan. hij beteken veel voor die mensen daar in afganistan


    Dus MJ heeft niks goed gedaan volgens jouw:S?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    SleepingSun schreef:
    (...)
    laat me ik heb toch niks beters te doen. en ik mag mijn mening verkondigen. en die militair die heeft teminseten iets goeds gedaan. hij beteken veel voor die mensen daar in afganistan



    Dit is een Topic over Michael Jackson, niet over Die militair. want je bent wel de enige die aandacht aan hem besteed.

    Als je een echte fan was had je dit zien aankomen.
    Die man zag er heel slecht uit. Ik ben niet eens fan maar heb dit zien aan komen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ieder z'n mening.. laat elkaar gewoon.
    Ik blijf erbij dat ik vind dat dit topic nergens op slaat. Vanwege de inhoud. Wat bereik je ermee? Ruzies. Meer niet.


    -

    UseSomebody schreef:
    Oké mensen, nu is het GENOEG! Stop met ruzie maken. Iedereen heeft een eigen mening en een eigen idee over wat dan ook. Daar valt niet over te discussiëren, maar respecteer elkaars mening en respecteer de persoon die zijn/haar mening zegt!


    Okee, ik stop, ookal hou ik dat niet lang vol

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Dus MJ heeft niks goed gedaan volgens jouw:S?



    Laat haar joh, mensen zoals zij hebben gewoon geen leven, en zeggen dan gewoon onzin dingen.

    PARAPLAN schreef:
    (...)
    Sorry hoor, het kan heel lullig overkomen, maar Michael Jackson kun je toch niet vergelijken met iemand uit je familie of vriendenkring. :'D MJ was over de hele wereld bekend en het is nogal een bominslag als zoiemand overlijdt, omdat er haast niemand meer is die hem niet kent. En vooral ook omdat deze man heel veel heeft betekend voor de muziekwereld.

    Wat ik denk dat Exception hierin bedoelt, is dat het verlies voor de nabestaanden voor zowel een 'gewoon' iemand, zoals jij en ik, als een bekend iemand, zoals Michael Jackson even zwaar valt. Voor Michaels famile is hij niet The King Of Pop maar gewoon Michael Joseph Jakson.
    Maar als je het vanuit het perspectief van de buitenwereld bekijkt, klopt het wat je zegt. Als mijn oma doodgaat, zijn er niet veel die daarvan opkijken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Immortal schreef:
    Als je een echte fan was had je dit zien aankomen.
    Die man zag er heel slecht uit. Ik ben niet eens fan maar heb dit zien aan komen.

    Nee, dat hoeft niet. :'D
    Oké, we wisten dat hij huidkanker had enzo, en het ging er slecht aan toe met hem enzo. En ik denk dat heel veel mensen zoiets dachten van: hmm, gaat hij dood ofniet?
    Maar dood gaan aan een hartstilstand, dat had ik niet verwacht. ><


    ok