• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    PARAPLAN schreef:
    (...)
    Sorry hoor, het kan heel lullig overkomen, maar Michael Jackson kun je toch niet vergelijken met iemand uit je familie of vriendenkring. :'D MJ was over de hele wereld bekend en het is nogal een bominslag als zoiemand overlijdt, omdat er haast niemand meer is die hem niet kent.

    Uh correctie, iedereen kent hem. Dat weet ik zeker, haast dan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    beforesunset schreef:
    (...)

    Michael Jackson werd ook gezien als een 'pedofiel' maar hij hield gewoon zoveel van kinderen omdat hij zelf geen jeugd heeft gehad en hij wou dat kinderen wel een echte jeugd krijgen.


    ja idd het is gewoon dat hij heel close is met kinderen en dieren.


    Teclose en tja dan gaan mensen je aan zien als Pedo enzo.
    Net als op MSN zijn er ook on repsect volle mensen ik heb er twee op MSN

    De ene:
    Gaan ze z'n neus veilen?? KOPUH!!

    En de andere:

    F*ck MJ:)

    Ik bedoel als je hem niet mag hoef je dat toch neti zo deniel in je naam te zetten :S?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Hush schreef:
    (...)
    Uh correctie, iedereen kent hem. Dat weet ik zeker, haast dan.


    Ja idd
    Iedereen kent hem i think.
    iedereen die een tv of pc of kranten heeft


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Exception schreef:
    (...)
    Oh, hij is dood. Dus nu pas respect voor hem hebben. Logisch ja.

    wie zegt dat mensen nu ineens respect voor hem krijgen. ze kunnen toch ook gewoon geschrokken zijn van het feit dat hij nu er echt niet meer is, dat wil niet zeggen dat ze ook respect voor hem hebben. en hoe kan jij weten of ze geen respect voor hem hadden toen hij nog leefde, hoe kan jij dat bewijzen, het enige wat jij kan doen is het geloven of niet.


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    wie zegt dat mensen nu ineens respect voor hem krijgen. ze kunnen toch ook gewoon geschrokken zijn van het feit dat hij nu er echt niet meer is, dat wil niet zeggen dat ze ook respect voor hem hebben. en hoe kan jij weten of ze geen respect voor hem hadden toen hij nog leefde, hoe kan jij dat bewijzen, het enige wat jij kan doen is het geloven of niet.

    als ze hem dan altijd zo geweldig vonden, waarom krijg je nu pas al die topics over dat hij best wel knap was, wat is je lievelings lied. of al die verhalen die ze nu pas schrijven terwijl ze met hem zijn opgegroeid en hem zo geweldig vinden.
    dat is toch niet logies.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    viedeogame schreef:
    (...)
    wie zegt dat mensen nu ineens respect voor hem krijgen. ze kunnen toch ook gewoon geschrokken zijn van het feit dat hij nu er echt niet meer is, dat wil niet zeggen dat ze ook respect voor hem hebben. en hoe kan jij weten of ze geen respect voor hem hadden toen hij nog leefde, hoe kan jij dat bewijzen, het enige wat jij kan doen is het geloven of niet.


    Ja inderdaad het is egt niet zo van toen hij leefte vonden we hem dood en nu hij dood is is hij God ofzo weetje.

    maar het is gewoon tja toen hij leefde was hij een Beroemd iemand net als al die beroemde acteeurtjes en zangertjes.
    Mar als je eens gaat nadenken dan na zijn dood hij was wel DE MJ en De king of pop enzo Je zou hem de vader van natuur kunnen noemen enzo en je krijgt dan Dus idd Respect.
    Net als het feit dat we d8ten dat hij heel slecht was ofzo ik bedoel na gister op RTL 4 kreeg ik veel respect voor hem


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    SleepingSun schreef:
    (...)
    als ze hem dan altijd zo geweldig vonden, waarom krijg je nu pas al die topics over dat hij best wel knap was, wat is je lievelings lied. of al die verhalen die ze nu pas schrijven terwijl ze met hem zijn opgegroeid en hem zo geweldig vinden.
    dat is toch niet logies.


    Tja omdat hij dood is,
    Dat zou je ook over die Jasmin kunnen zeggen ik bedoel iok kende haar neit eens en toen ze dood was ofzo verschenen er ook 3 topic's ik bedoel ze is bekend in Belgie.

    Van MJ zijn er 4 topics ofzo en hij's wereldberoemd enzo dus ik vindt het niet zo raar ofzo


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    M.J is de king of pop. Is het dan niet normaal dat mensen respect voor zijn leven en hem gaan krijgen? Hij was echt succesvol en had een moeilijk leven achter de rug. En vijftig jaar is voor mij nog al vroeg om te sterven. Dus, is het dood normaal dat mensen zo reageren. -mening-


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    M.J is de king of pop. Is het dan niet normaal dat mensen respect voor zijn leven en hem gaan krijgen? Hij was echt succesvol en had een moeilijk leven achter de rug. En vijftig jaar is voor mij nog al vroeg om te sterven. Dus, is het dood normaal dat mensen zo reageren. -mening-


    Ja idd,
    ZO denk ik er presies over


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ja idd stel eens dat BIl kaulitz dood ging.
    Nouw dan wil je neit weten hoe onweer veel topics daar over zullen zijn hier.
    Ik weet nog zeker meer dan nu over MJ

    idd, en als je dan zou gaan zeggen van, waar is die heisha over, Nou, dan word je half dood gegooit met commetaar zown beetje:X, plus dan vind half Q het raar als je geen medelijden met bill hebt, omdat die dan overleden is..
    het maakt niet uit welke beroemdheid er dood gaat,het blijft erg, Maar vooral als je de king of pop bent


    I solemny swear i am up to no good

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Tja omdat hij dood is,
    Dat zou je ook over die Jasmin kunnen zeggen ik bedoel iok kende haar neit eens en toen ze dood was ofzo verschenen er ook 3 topic's ik bedoel ze is bekend in Belgie.

    Van MJ zijn er 4 topics ofzo en hij's wereldberoemd enzo dus ik vindt het niet zo raar ofzo

    4? en de rest. en het gaat niet over MJ


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    als ze hem dan altijd zo geweldig vonden, waarom krijg je nu pas al die topics over dat hij best wel knap was, wat is je lievelings lied. of al die verhalen die ze nu pas schrijven terwijl ze met hem zijn opgegroeid en hem zo geweldig vinden.
    dat is toch niet logies.

    omdat het hier zo is dat er alleen topics worden geopend over bands die helemaal geweldig zijn op het moment. op de andere topics word nauwelijks gereageerd, en misschien weten mensen dat wel en doen ze het daarom niet.
    ik ben ook met een bepaalde band opgegroeid maar ik open er ook geen topic over omdat ik het niet nodig vind, dat is iets voor mezelf vind ik (:


    -

    SleepingSun schreef:
    (...)
    4? en de rest. en het gaat niet over MJ


    Ik heb het nu wel over MJ


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    viedeogame schreef:
    (...)
    omdat het hier zo is dat er alleen topics worden geopend over bands die helemaal geweldig zijn op het moment. op de andere topics word nauwelijks gereageerd, en misschien weten mensen dat wel en doen ze het daarom niet.
    ik ben ook met een bepaalde band opgegroeid maar ik open er ook geen topic over omdat ik het niet nodig vind, dat is iets voor mezelf vind ik (:

    ik ook en die zanger is ook dood, ik begin nu toch ook niet van wat is je lievelings lied en hij was best wel knap. het is gewoon vreemd dat NA zijn dood hioj wel die aanmdagt krijg van die fans en VOOR zijn dood niet.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ik heb het nu wel over MJ

    maar het gaat niet over MJ het gaat over het punt het had net zo goed Bolle Jan of die vrouw van Charlie's Angels kunnen zijn geweest


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;