• De stelling van vandaag luidt:
    De AOW-leeftijd moet niet verhoogd worden naar 67 jaar, dat is zielig

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    BAM!

    Waarom wel? Als je 65 bent hoef je niet meer te werken, en gaan heel veel mensen met pensioen..


    -

    te veel vergrijzing


    BAM!

    Idd, tegen de tijd dat ik 65 ben moet ik zeker tot mn 80ste door werken ofz? niet lief.

    ben het er mee eens en anders hebben de jonge mensen geen werk meer dat is ook lastig


    you were born original don't die as a copy

    jaa, bewaar het werk voor de jonge mensen. het is zielig voor de oudjes die allemaal niet zo goed meer kunnen lopen. :(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    De oudere mensen krijgen toch een uitkering dus ja, dan hoeven ze eigenlijk niet te werken. Laat het werk aan de jongere mensen over, want rond die leeftijd stijgt de werkeloosheid alsmaar.


    -

    Ik vind het idioot dat ze dat gaan doen ¬¬


    I want my bloody cheese now!^^

    Je zal rond je 65ste maar werkloos zijn...


    No growth of the heart is ever a waste

    mee eens!
    We moeten tegenwoordig al zo lang werken...


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Dat is idd zielig. (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mee eens. Anders werken die oudjes zich suf! Ik vind dat niet eerlijk. En zeker niet als ik later zelf ook nog tot mijn 67e moet werken! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wtf is AOW-leeftijd? Is dat één of andere codetaal? ;x

    Ligt eraan. Ik vind niet dat als je kan werken en je werkt nog dat je het dan mag krijgen.
    Als je echt stopt op je 65e dan mag het van mij.

    2Krull4U schreef:
    Idd, tegen de tijd dat ik 65 ben moet ik zeker tot mn 80ste door werken ofz? niet lief.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Eens.
    Ik zie het zo voor me; Mijn oma die nu nog moet werken. Dat is gewoon zielig.


    hoi, jij bent leuk.