• Dit is mijn allernieuwste probeerseltje!

    Ik liet het hoofdpersonage zelf haar vragenlijstje invullen, Het verhaal wordt wel in de jij-vorm geschreven...

    Naam? Ruby Pinckard



    Leeftijd? 15, Ik zag het eerste straaltje licht tevoorschijn komen op 23.09.1993 en baal er elk jaar [/green]van dat dat net in het schooljaar valt...



    Broers/zussen? Nope... aan mij hadden m'n ouders genoeg ^^ omdat ik zo'n ongelooflijk schatje was!



    Vrienden? Neeh... Tuurlijk wel! Mijn beste vrienden zijn Jane, Noa, Isah (= een jongen!)



    school? jah, tot Mijn grote spijt Moet ik elke dag naar dat rotding heen... Gelukkig zijn Jane en Isah er... Noa zal volgend jaar niet in M'n klas zitten, ze bleef een jaartje plakken...



    ouders? nope... ik werd geboren uit een bananeschil! net zoals eva uit een rib! Nee... Mijn ouders heten Estée en Neil en zijn heel gewone mense... werke enzo...



    Hobbys? absoluut geen. Tenzij je tv kijken, msne en hange met vriende meetelt...



    Wens? Helemaal niets hoeven te doen, bekend zijn en veel geld verdienen.



    stijl? de beste die er bestaat! en wel deze:

    http://i7.tinypic.com/2hcdmdg.jpg



    fan? Beetje vanalles... ik hebt samen met Isah een enorme boon voor Georg van Tokio Hotel, verder hou ik wel van een paar ander duitse bands zoals Ich+ich en Nena is ook best wel hip! Mia heeft een paar geweldige liedjes en voor van die commerciele shizzle val ik ook wel eens geef ik toe...



    *** Ikzelf ben geen fan van Jimi Blue, ik vind z'n stijl gewoon leuk en heb gemerkt dat er nog geen quizlets over hem zijn, als je zin hebt, probeer hem eens!***

    Geintresseerd? dan schrijf ik een deeltje om te probere!

    Helemaal niemand? :(

    :D