• Ik bedoel, nu hij dood is worden websites overspoeld met berichten over michael, bij ons op quizlet is het ook zo. en eerlijk, niet slecht bedoeld ofzo, jullie mogen over MJ blijven praten (: Maar ikzelf kom er gek van.


    It even took me by surprise

    Trafficlight schreef:
    ik kan er niet meer tegen.

    Trafficlight schreef:
    ik kan er niet meer tegen.

    Tegen al die topics over MJ of al die zeiktopics over MJ?
    vaag, hoop dat je weet wat ik bedoel.

    Veel mensen hebben eerst geen aandacht aan hem besteed, hij was gewoon dé micheal jackson, de grote schandalen kregen we toch wel te horen. Maar nu hij dood is, en echt weg, worden mensen meer 'wakker geschud'. Dan worden ze toch wel nieuwschierig naar wie hij nou eigenlijk precies was enz.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Immortal schreef:
    hehe ik kan eindelijk mijn reactie kwijt :|
    we hadden daar over ook een discussie in een ander topic van ja hij heeft al jaren niets meer van zich laten horen. en nu hij dood is praten we over hem
    das niet waar:
    2008 heeftie nog een single gemaakt met akon:P

    Niet waar? Dat was een remix... Daar heeft hij niets voor moeten doen?

    Kryptonite schreef:
    (...) joch, sorry hoor. ik had dat topic dan niet gezien ;o


    haha geeft niet ^^

    YEs ik ben een joch :P


    I solemny swear i am up to no good

    Conspiracy schreef:
    Ja sorry, maar dat vind ik dus ook. Maar oh wee als ik daar over iets zeg, dan krijg ik weer iedereen tegen mijn bakkes enzoo.
    Nee maar serieus, als ik al gezegd heb: Als dat toen was met dat misbruiken van die kinderen dan was het van: Wacko, laten we hem allemaal opsluiten. En dan gaf niemand een moer om hem, dan vond iedereen hem raar en een vieze pedo, en kijk nu.
    Nu is opeens iedereen in de rouw, gaan ze er domme acties voor organiseren, gedichtjes voor schrijven, verhalen voor/over schrijven etc. C'mon people! Ik word daar serieus zwaar pissed van enzoo. Alleeen al dat 't maar een mens is en iedereen er zo'n freaking heisa rond gaat maken, it's pissing me off! Zoek een leven of zo, MJ was ook maar een mens en iedereen gaat dood, MJ dus ook leer er mee leven of zo?

    Michael was al lang geen mens meer. Hij werd geleefd door andere mensen. Hij is vanaf zijn kindertijd al geleefd door andere mensen. Hij was een persoon ja. Maar een persoon dat al heel lang niet zichzelf heeft kunnen zijn.
    En Michael was een legende, een king. Logisch dat het schokkend is en dat mensen dingen kwijt moeten. Respecteer en kijk niet naar die topics.


    Music is the new sex

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Niet waar? Dat was een remix... Daar heeft hij niets voor moeten doen?

    idunnomaar ik dacht dat hij toch echt zong :X
    maar hij heeft wat van zich laten horen. ookal is het maar een remix...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Conspiracy schreef:
    Ja sorry, maar dat vind ik dus ook. Maar oh wee als ik daar over iets zeg, dan krijg ik weer iedereen tegen mijn bakkes enzoo.
    Nee maar serieus, als ik al gezegd heb: Als dat toen was met dat misbruiken van die kinderen dan was het van: Wacko, laten we hem allemaal opsluiten. En dan gaf niemand een moer om hem, dan vond iedereen hem raar en een vieze pedo, en kijk nu.
    Nu is opeens iedereen in de rouw, gaan ze er domme acties voor organiseren, gedichtjes voor schrijven, verhalen voor/over schrijven etc. C'mon people! Ik word daar serieus zwaar pissed van enzoo. Alleeen al dat 't maar een mens is en iedereen er zo'n freaking heisa rond gaat maken, it's pissing me off! Zoek een leven of zo, MJ was ook maar een mens en iedereen gaat dood, MJ dus ook leer er mee leven of zo?
    En ik zeg niet dat ik 't niet erg vind, ik vind het ook erg dat hij dood is maar dat is het leven?
    mee eens


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Conspiracy schreef:
    Ja sorry, maar dat vind ik dus ook. Maar oh wee als ik daar over iets zeg, dan krijg ik weer iedereen tegen mijn bakkes enzoo.
    Nee maar serieus, als ik al gezegd heb: Als dat toen was met dat misbruiken van die kinderen dan was het van: Wacko, laten we hem allemaal opsluiten. En dan gaf niemand een moer om hem, dan vond iedereen hem raar en een vieze pedo, en kijk nu.
    Nu is opeens iedereen in de rouw, gaan ze er domme acties voor organiseren, gedichtjes voor schrijven, verhalen voor/over schrijven etc. C'mon people! Ik word daar serieus zwaar pissed van enzoo. Alleeen al dat 't maar een mens is en iedereen er zo'n freaking heisa rond gaat maken, it's pissing me off! Zoek een leven of zo, MJ was ook maar een mens en iedereen gaat dood, MJ dus ook leer er mee leven of zo?
    En ik zeg niet dat ik 't niet erg vind, ik vind het ook erg dat hij dood is maar dat is het leven?

    so right:X
    noem me een ass kisser maar dit is gewoon de waarheid


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Paralyze schreef:
    Niet alleen de King of Pop is dood, de muziek ook een beetje. Kijk maar naar Elvis, hij was de afsluiting van Rock 'nd Roll. MJ is de afsluiting van het Poptijdperk.

    Ik zelf vind het verschrikkelijk dat hij dood is, hij is en was een muzieklegende met géwéldige liedjes.


    zo zie ik het.

    Onzin :'X Wat gaan al die zangers en zageressen die pop zingen nu dan doen? ¬¬


    Get back motherfuckerz'

    Ik vond Michael altijd al speciaal. Ik noemde zijn achternaam nooit. En vroeger noemde ik hem Peter Pan (cat)


    everything you imagined, and more...

    Immortal schreef:
    (...)
    so right:X
    noem me een ass kisser maar dit is gewoon de waarheid


    Ass kisser Ass kisser Ass kisser Ass Kisser! sorry-

    Pfft.
    Allemaal geruzie, geruzie. KOMOP ZEG. Dat jullie het vervelend vinden, tja. Das jammer dan. Hij was een legende. Betekend(e!) veel voor de muziek wereld, blabla. Accepteer het, en zet je er overheen. Je kan mensen niet tegen houden om topic's aan te maken over MJ. Hij was veel, en betekende veel, blablabla. Jullie snappen me wel, en ik heb dus geen zin om onzin te typen, of wat al vaker is gezegt.
    Als jullie lekker eigewijs/koppig willen gaan doen, joh. Ga je gang, maar reageer dan niet op die topics. Mensen moeten het verwerken, geef ze een week. Dan is het waarschijnlijk allemaal al wel weer over.
    Toon een beetje respect, nee ik zeg niet dat jullie respectloos zijn, maar jullie tonen in iedergeval geen respect.

    SO SHUT UP, er is al genoeg ruzie in de wereld.

    Dat lag gewoon even op mijn hart.

    Expression schreef:
    (...)
    Onzin :'X Wat gaan al die zangers en zageressen die pop zingen nu dan doen? ¬¬

    oe daar gaat de halve muziek weereld


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Unusual schreef:
    (...)
    Michael was al lang geen mens meer. Hij werd geleefd door andere mensen. Hij is vanaf zijn kindertijd al geleefd door andere mensen. Hij was een persoon ja. Maar een persoon dat al heel lang niet zichzelf heeft kunnen zijn.
    En Michael was een legende, een king. Logisch dat het schokkend is en dat mensen dingen kwijt moeten. Respecteer en kijk niet naar die topics.


    everything you imagined, and more...