• De Black Eyed Peas, die 4 juli op de TMF Awards stonden, zijn beschuldigd van plagiaat. Een Engelse DJ beweert dat de BEP zijn beats hebben gebruikt voor één van de singles van het album The E.N.D.

    De Amerikaanse groep zou de beat van het nummer 'Party All The Time' niet zelf hebben bedacht maar hebben gejat van Adam Freeland, een DJ en producer. Dat Adam Freeland hier niet blij mee is, laat hij op twitter weten. "Ok. Check dit. Luister naar ons nummer 'Mancry'. En luister nu naar de Black Eyed Peas - 'Party All The Time.' WTF!" twittert hij.

    Beide partijen hebben alvast een advocaat op de zaak gezet.

    Bron: TMF


    ok

    Ik heb zoiets van, wat boeit het? :'D
    Dat doen zoveel mensen, youknow.


    ok

    Er zijn zoveel liedjes op de wereld. En in elk liedje zal er wel iets zijn dat trekt op een ander liedje. Wat maakt het uit?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dat doen like.. heel veel artiesten.


    No growth of the heart is ever a waste

    ze zullen vast niet de enige zijn o.o maarja :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Bijna elke artiest jat.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ach flikker op.

    mensen leven op het jatten en kopieren van dingen,
    BEINVLOEDEN. heel normaal,
    ze moeten er geen heisa van maken

    btw.

    party all the time is geniaal nummer ! :Y)

    als het zijn werk is snap ik best dat hij dat zeg, ik bedoel het is verboden ze moeten het dan aan hem vragen of ze dat mogen gebruiken hij heeft de rechte er van, dus ik snap het wel


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    als het zijn werk is snap ik best dat hij dat zeg, ik bedoel het is verboden ze moeten het dan aan hem vragen of ze dat mogen gebruiken hij heeft de rechte er van, dus ik snap het wel


    idd.
    lijkt me ook klote als het bij mij zou gebeuren. het is hetzelfde als faken zeg maar maar dan met beats x-x


    We can only learn to love by loving.

    imaDINOSAUR schreef:
    ze zullen vast niet de enige zijn o.o maarja :'D


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Achja ik kijk er niet echt van op. Ik bedoel, de Black Eyed Peas zijn het gewoon verloren en ze moeten toch érgens geld mee verdienen. Want ja dat hebben ze nooit genoeg he :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind het allebei gewoon kutmuziek ;x


    All was well.

    Aurelia schreef:
    Dat doen like.. heel veel artiesten.


    You move me ......... Kurt

    Ze hebben een beat uit Sugar ook van het liedje I'm Blue gejat.
    En dat noem ik geen artiesten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Aurelia schreef:
    Dat doen like.. heel veel artiesten.

    waarschijnlijk hebben die dan toestemming want als ze geen toestemming hebben zijn ze strafbaar, en ik zou ze dan aanklegen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥