• Hah ik ben net uitgerust, nouja ondertussen al een paar uur, van de combi Graspop.. en ik vroeg me af of er nog mensen waren die naar Graspop zijn geweest.. Dusja ik zou het gewoon leuk vinden om te weten wat de andere er van vonden.. wat bijvoorbeeld hun favo band daar was.. hun ervaring.. of gewoon een leuk gesprek voeren over de gebeurtenissen^^
    snappie.. dusja vandaar deze topic^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ok, ik ken graspop niet, maar toen las ik die titel, zag meteen zo'n pop voor me van gras XD


    Als je maar een ananas hebt..

    Een vriend van mij is er naartoe geweest en die zei dat het ZALIG was ;D

    VoodooDoll schreef:
    Ok, ik ken graspop niet, maar toen las ik die titel, zag meteen zo'n pop voor me van gras XD
    hah nou dat was het niet bepaald.. eigenlijk noemt het Graspop Metal Meeting.. dusja =D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    mijn vriendje is erheen geweest,, en hij heeft het heel leuk gehad zij hij:)


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    ik wou maar moch niet:(.
    een vriend en vriendin van mij zijn wel geweest en ze waren noch steets dood vandaag. maar ze vonden het wel leuk en die vriend had een t-shirt er van aan


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik vind het zo fijn voor je dat je het zo naar je zin hebt gehad. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ikkah! :P Het was zoooooo vet he. Echt alles was kickass! Disturbed, Trivium, KoRn, Nightwish, Epica, Marilyn Manson enzoo... zucht, ik wil terug xD En natuurlijk moshpitten en ik viel echt dood bij de Wall Of Death xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik wasserr ;D
    Ik ben nog steeds dood. :'D


    blame the bully.

    Niet geweest.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik was er niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik wou maar mocht niet!
    Maar ik was op kayakweekend gegaan aan het kanaal van Geel, hoorde je al die muziek. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ThePhenom schreef:
    Ikkah! :P Het was zoooooo vet he. Echt alles was kickass! Disturbed, Trivium, KoRn, Nightwish, Epica, Marilyn Manson enzoo... zucht, ik wil terug xD En natuurlijk moshpitten en ik viel echt dood bij de Wall Of Death xD
    ja ik wou wel moshen maar ik durfde percies toch niet echt.. geen idee waarom.. maar mss volgend jaar wie weet


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    TIMMMYYY


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    TIMMY!

    Ik was erbij..
    en mijn favo was Marilyn Manson en Korn..
    de anderen waren ook goed hoor^^