• Hah ik ben net uitgerust, nouja ondertussen al een paar uur, van de combi Graspop.. en ik vroeg me af of er nog mensen waren die naar Graspop zijn geweest.. Dusja ik zou het gewoon leuk vinden om te weten wat de andere er van vonden.. wat bijvoorbeeld hun favo band daar was.. hun ervaring.. of gewoon een leuk gesprek voeren over de gebeurtenissen^^
    snappie.. dusja vandaar deze topic^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Trivium had ik nog nooit van gehoord maar een vriendin van me wel dus zijn we daar naar gaan kijken.. en ik zei zo vn kom we gaan wat dichter enzo.. dus we stonden zo ongeveer een beetje voor dat hoog ding vanwaar ze filmden.. zei er zo een kind die met ons meewas die daar volgens mij totaal niet paste van.. waarom gaan we niet vanvoor gaan staan.. zo heel sarcastisch
    ik kon er gaan slaan.. maar ze waren idd wel heel goed^^

    De gitarist van Trivium ja.. die ging int publiek spelen (: Dude die ik ken stond er bij ^^ Echt geniaal.


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Dat was gewoon niet eerlijk
    En Chickenfoot was kud D:
    Nightwish vind k zowizo .. minder.. Trivium was daarintegen wel GENIAAL!

    Ik stond vooraan bij Trivium (cat)
    Tears rain down from the sky


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    LotteLampje schreef:
    (...)
    De gitarist van Trivium ja.. die ging int publiek spelen (: Dude die ik ken stond er bij ^^ Echt geniaal.
    ja idd ik zag hem niet zo ver van me lopen.. ik vond het wel cool.. bij slipknot liep er ook iemand door het plubliek.. echt vetjes vind ik al ze dat doen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Ik stond vooraan bij Trivium (cat)
    Tears rain down from the sky

    Ik haat jou x'D
    @Passerby
    njaa. meer respect voor t publiek. ik bedoel. je zal bill het publiek in moeten laten lopen, hij is gewoon dood, en de gitarist van trivium lieten ze gewoon met rust. chille mensen vind ik dat, die metalfans (:


    The economy is suffering, let it DIE!

    k was naar gras pop gegaan maar nu bn k dood...:P K bn er fock erg verbrand en et waren veel te veel mense dus kon niks zien :S


    Life up to your own espectations

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Ik haat jou x'D
    @Passerby
    njaa. meer respect voor t publiek. ik bedoel. je zal bill het publiek in moeten laten lopen, hij is gewoon dood, en de gitarist van trivium lieten ze gewoon met rust. chille mensen vind ik dat, die metalfans (:
    idd.. tokio hotel fans zijn meestal zo hysterisch.. best eng enzo..
    maar ik liep daar wel een dag rond met mijn thpetje.. maarja het was enkel het logo die erop stond.. ja zeg ik wou geen zonneslag. en ik zag ook iemand met dat aids shirtje van hun :P
    maar echt ik vind het wel netjes zoals je zegt dat ze gwn door het plubliek kunnen lopen.. echt de sfeer was er helemaal die drie dagen^^
    eerlijk gezegd vond ik het echt iets voor mij daar.. ik ga zo terug als de line up goed is.. maar dat zal vst wel^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?