• Jaa, ik meen het. Elke keer is er een ruzie tussen de meiden op school, en we kunnen eigenlijk nooit echt aardig doen tegen elkaar. Als ik dan in de klas ben dan zie ik weer dat die jongens echt aardiger zijn dan de meiden, ookal zijn ze soms gemeen en hèèl irritant.....
    Heeft iemand anders dat ook?


    .

    Op het moment ga ik ook met alleen bijna jongens om. En als het meiden zijn, meiden van over de 20. Want ik kan bijna alleen met oudere mensen opschieten dan jongeren. Want vele jongeren kunnen echt kinderachtig zijn...


    Slowly floating to the sky...

    jongens zijn niet altijd aardiger
    het hangt af in welke situatie :)
    maar qua ruzies zijn jongens veel chiller x) wij zijn het prikkelbare geslacht:Y)xD whahah Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Aristocrat schreef:
    Op het moment ga ik ook met alleen bijna jongens om. En als het meiden zijn, meiden van over de 20. Want ik kan bijna alleen met oudere mensen opschieten dan jongeren. Want vele jongeren kunnen echt kinderachtig zijn...

    Ik heb ook vrienden van 4 jaar ouder, die zijn echt chill.


    .

    tomfreakske schreef:
    jongens zijn niet altijd aardiger
    het hangt af in welke situatie :)
    maar qua ruzies zijn jongens veel chiller x) wij zijn het prikkelbare geslacht:Y)xD whahah Xx


    Nee, niet altijd idd.


    .

    Ja. Meiden zijn zo venijnig. Alsof ze een wedstrijd houden van wie het kattigst kan zijn. Damn, dan krijg ik serieus zin om m'n vuisten te gebruiken. Op de ouderwetse, doch effectieve manier.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Ja. Meiden zijn zo venijnig. Alsof ze een wedstrijd houden van wie het kattigst kan zijn. Damn, dan krijg ik serieus zin om m'n vuisten te gebruiken. Op de ouderwetse, doch effectieve manier.


    Zeg mevrouw, zinloos geweld mag niet hé.

    Vrouwen.... oeps :X


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Weetje, we zitten nu negatief over onszelf te praten, want we zijn zelf meiden. =]


    .

    Marilena schreef:
    (...)
    Ik heb ook vrienden van 4 jaar ouder, die zijn echt chill.

    De meiden met wie ik omga zijn 8 jaar ouder dan mij, en anders ook wel 4 jaar ouder. En de jongens zijn meestal in de 20. Ze zijn gewoon volwassener dan de jongere jongens die ik niet uit kan staan... en ook veel aardiger.


    Slowly floating to the sky...

    Aristocrat schreef:
    (...)
    De meiden met wie ik omga zijn 8 jaar ouder dan mij, en anders ook wel 4 jaar ouder. En de jongens zijn meestal in de 20. Ze zijn gewoon volwassener dan de jongere jongens die ik niet uit kan staan... en ook veel aardiger.


    Dat kan ja, sommige jongeren zijn gewoon hèèl erg onvolwassen.


    .

    Marilena schreef:
    (...)

    Dat kan ja, sommige jongeren zijn gewoon hèèl erg onvolwassen.

    Daar ben ik het me eens =) Maar sommige, zijn er weinig, kunnen ook volwassen zijn =)


    Slowly floating to the sky...

    Aurelia schreef:
    Ja. Meiden zijn zo venijnig. Alsof ze een wedstrijd houden van wie het kattigst kan zijn. Damn, dan krijg ik serieus zin om m'n vuisten te gebruiken. Op de ouderwetse, doch effectieve manier.


    idd..
    Ik vind jongens sowieso ook makkelijker om mee te praten. je hoeft alleen maar te vragen wat ze van die ene wedstrijd vonden en je krijgt dan uitgebreid een verslag =]


    We can only learn to love by loving.

    Aristocrat schreef:
    (...)
    Daar ben ik het me eens =) Maar sommige, zijn er weinig, kunnen ook volwassen zijn =)


    Zoals je zegt, het zijn er weinig. Als de jongens 1 ding horen denken ze gelijk aan seks en alles wat daarbij hoort. Soms word ik er gek van =]


    .

    Marilena schreef:
    (...)

    Zoals je zegt, het zijn er weinig. Als de jongens 1 ding horen denken ze gelijk aan seks en alles wat daarbij hoort. Soms word ik er gek van =]

    Haha! Ja, dat zijn de jongeren dan x'D Mijn vrienden die wat ouder zijn, zijn niet zo, haha ^^ Ze zijn beleefd en behandelen anderen met respect en groeten ze ook beleefd. Dat is waar ik van houd ^^


    Slowly floating to the sky...

    Aristocrat schreef:
    (...)
    Haha! Ja, dat zijn de jongeren dan x'D Mijn vrienden die wat ouder zijn, zijn niet zo, haha ^^ Ze zijn beleefd en behandelen anderen met respect en groeten ze ook beleefd. Dat is waar ik van houd ^^


    Kende ik maar zulke mensen....
    Veel kinderen in mijn klas zitten vaak niet goed op hun stoel, dus een keer zei een juf: Zit niet zo te wippen, en ja hoor waar dachten ze weer aan?


    .

    Marilena schreef:
    (...)

    Kende ik maar zulke mensen....
    Veel kinderen in mijn klas zitten vaak niet goed op hun stoel, dus een keer zei een juf: Zit niet zo te wippen, en ja hoor waar dachten ze weer aan?

    Ja, dat zijn de mensen in mijn klas -.-'
    Maar op mijn werk zijn ze zo. Daar kan ik goed met mensen opschieten... Natuurlijk hebben we allemaal onze momenten waarop we doordenken, maar het moet ook welles kunnen ^^


    Slowly floating to the sky...