• //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 19:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Honour schreef:
    (...)
    Bij mij toch niet. Mijn haartjes komen er niet eens mee vanaf :X

    dan moet je het tot zijn max. tijd op laten zitten... ik gebruikte/gebruik dat spul ook soms, en de eerste keer liet ik het er niet goed opzitten, niet lang genoeg en toen werkte het niet...

    Ik ging harsen maar het deed pijn en de haartjes bleven gewoon zitten. --


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Whipple schreef:
    (...)
    dan moet je het tot zijn max. tijd op laten zitten... ik gebruikte/gebruik dat spul ook soms, en de eerste keer liet ik het er niet goed opzitten, niet lang genoeg en toen werkte het niet...

    Het is niet eens van mij maar van mijn mama (cat) Ik doe dat alleen als ik te lui ben om het te scheren, maar ik mag dus niet een te dikke laag doen want dat gaat ze dat merken :X
    Maar merci..


    everything you imagined, and more...

    Ik scheer én hars niet, dat is pas makkelijk. Ik weet ook niet wat ik straks ga doen... maar ik denk niet dat ik harsen durf.


    Als je maar een ananas hebt..

    Honour schreef:
    (...)
    Het is niet eens van mij maar van mijn mama (cat) Ik doe dat alleen als ik te lui ben om het te scheren, maar ik mag dus niet een te dikke laag doen want dat gaat ze dat merken :X
    Maar merci..

    haha, =)
    graag gedaan.. =)
    xx

    LALALALALA schreef:
    Ik ging harsen maar het deed pijn en de haartjes bleven gewoon zitten. --

    Hoezo doet het dan pijn als die haartjes er toch niet uitgetrokken werden?


    Als je maar een ananas hebt..

    Niet harsen!
    I swear, ik deed het één keer, NOOIT MEER o.o
    Ik ben wel kleinzerig -hahahaha, watje dat 'k ben-
    Nee, seriously,
    scheermesje boven._O_

    Ik denk dat ik gewoon maar ga beginnen met ontharingscrème of zo.


    Als je maar een ananas hebt..

    VoodooDoll schreef:
    (...)
    Hoezo doet het dan pijn als die haartjes er toch niet uitgetrokken werden?


    misschien heeft ze harsingstrips gebruikt, die trekken meestal alleen de donshaartjes uit als je pech hebt x'D


    You're a star in heaven.

    VoodooDoll schreef:
    (...)
    Hoezo doet het dan pijn als die haartjes er toch niet uitgetrokken werden?
    Ik heb geen idee. Misschien dat 1/2 haartjes er wel uitkwamen maar de rest niet?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik scheer het zelf, ben ook van plan om eens zo'n harsding te kopen - als ik ooit wat meer moed heb- ik heb wel ooit eens geprobeerd om zo'n machine te gebruiken dat je haartjes uit trekt. Like omfg, ik dacht dat ik mijzelf aan het villen was, het hielp voor geen meter, deed ontzaglijk veel pijn en ik heb een week lang rode puntjes op mijn been gehad.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    VoodooDoll schreef:
    Ik denk dat ik gewoon maar ga beginnen met ontharingscrème of zo.



    Dat spul werkt niet,
    Ik heb het ook
    ik laat het altijd tot de max tijd zitten maar het werkt dan nog steeds niet,

    het is echt geldverspiling
    Geloof me,


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik ga mijn benen morgen voor de eerste keer harsen. (nerd)


    A. ikmisje.

    BananaSplitx schreef:
    (...)


    Dat spul werkt niet,
    Ik heb het ook
    ik laat het altijd tot de max tijd zitten maar het werkt dan nog steeds niet,

    het is echt geldverspiling
    Geloof me,

    bij mij werkt het wel... maar ja volgens mij ligt het ook aan je huid. denk ik (A)

    Aurelia schreef:
    (...)
    But hey, bestaat er niet van dat spul dat je na het harsen erop gooit om ervoor te zorgen dat de huid wat kalmeert?
    Ja, ze smeren iets op je benen zodat het kalmeert. Harsen is korte pijn maar lang genot, mijn haren blijven meestal 3 á 4 weken weg =D


    Only losers can act the way you do