• Nee, dit is geen fan-fic, dus was je op zoek naar een verhaal over TH, Robert, CB, Taylor, wie dan ook, hier zit je verkeerd.
    Dit is letterlijk een verhaal over sprookjes. Het is misschien wat kinderlijk, maar daar had ik gewoon een keertje zin in. Het is de bedoeling dat het enorm humoristisch gaat worden, maar ik weet nog niet helemaal hoe.
    Maar, hier een heel korte beschrijving:

    Ik heb dit idee twee seconden geleden gekregen, en ik werk hem eigenlijk nog uit terwijl ik dit schrijf.
    Maar, de main idea is: dit wordt een verhaal over een meisje, die een jongen tegenkomt. Ze komt er achter dat hij een leerling-sprookjestovenaar is, en dat hij een enorme fout heeft gemaakt: alle sprookjes zijn tot leven gekomen! Samen moeten ze op zoek naar het Sprookjesboek, om alles weer terug te toveren. Maar ieder sprookje heeft zijn eigen magie, en de jongen was pas net begonnen aan zijn opleiding. En de andere sprookjestovenaars zijn gevangen genomen! Alles wat ze hebben zijn de aantekeningen in het Boek, en hun eigen kennis over de Sprookjes....


    En de link naar het eerste hoofdstuk:
    Chapter One: The Beginning
    Laat maar weten wat je ervan vind. ^^ En of ik ermee door moet gaan, enzo. En heb je ideeën, graag!
    xX <33


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!