• ik heb zo eens zitten denken, er is nergens waar je een topic kan plaatsen over gevoelens, Dus dacht ik, waarom kun jij bij topic ofzo ook niet over gevoelens praten. want echt, soms heb ik nodig om aan mensen te vertellen hoe ik me voel.


    It even took me by surprise

    Ik denk niet dat mensen zin hebben om zich in het openbaar te uiten met hun problemen. Misschien moet er toch maar iets van een vertrouwenspersoon op Quizlet komen..


    a figment of your imagination

    ik denk dat dat vertrouwenspersoonidee nog niet eens zo slecht is. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Is er, vertrouwenspersoon.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Maar ik denk dat het dan beter is op gelijk trafficlight zegt een vertrouwenspersoon aan te stellen waar je dan met je problemen naar toe kan.
    Maar een topic erover openen lijkt me niet zo een goed idee. Want er gaan altijd mensen zijn die commentaar hebben op je probleem en dat kan je dan wel missen niet?

    PerfectEnemy schreef:
    Maar ik denk dat het dan beter is op gelijk trafficlight zegt een vertrouwenspersoon aan te stellen waar je dan met je problemen naar toe kan.
    Maar een topic erover openen lijkt me niet zo een goed idee. Want er gaan altijd mensen zijn die commentaar hebben op je probleem en dat kan je dan wel missen niet?


    Er zijn al vertrouwenspersonen normaal, en dat op een bepaald profiel, ik kan het nu niet vinden ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ah okee, ja ik wist niet dat dat al bestond. :$

    PerfectEnemy schreef:
    Maar ik denk dat het dan beter is op gelijk trafficlight zegt een vertrouwenspersoon aan te stellen waar je dan met je problemen naar toe kan.
    Maar een topic erover openen lijkt me niet zo een goed idee. Want er gaan altijd mensen zijn die commentaar hebben op je probleem en dat kan je dan wel missen niet?
    inderdaad, commentaar kan ik nu wel missen. maar wie is die vertrouwenspersoon dan? (:


    It even took me by surprise