• Hi there!

    Gister, 13 juli, waren ik (Evelien) en Laura (Lra) bij Werchter Boutique. Dus daar even een verslagje van!

    Of je het HELEMAAL wilt lezen moet je zelf maar weten. :'D

    Eef :Eigenlijk zou Evelien helemaal niet meegaan, maar toch heeft ze het voor elkaar gekregen om mee te gaan!
    Ik begin 's ochtends. Eerst werd ik door Amanda+ouders opgehaald, en toen reden we door naar Laura. In de auto hebben we de hele tijd TOKIOHOTEL geluisterd. :'D Laura: De tomtom deed het niet, dus gingen we in de auto van Amanda's vader. Amanda en Esmee waren nog in de andere auto. Toen we aankwamen in Werchter stonden een aantal mensen voor ons. Eerst moest Laura's t-shirt een beetje gestyled worden, en onze armen. Toen we naar binnen mochten, beukten we ons naar voren.Eef: Laura en ik moesten samen omdat je per 1 kaartje met zijn 2e mocht. Dus ik geef dat kaartje aan die meneer die het veel te sloom deed en trok Laura mee. We waren Amanda en Esmee nog kwijt maar ik dacht alleen maar RENNEN! :'D
    We kwamen aan in het eerste vak en konden gelijk helemaal doorlopen naar voren!

    We stonden helemaal tegen het hek! VOORAAN, aan de kant van tom <'33

    Laura: Evelien had geen beltegoed, en kon Amanda niet bereiken waar ze waren. Later kwamen ze toch naar ons toe, en ze bleken in het andere vak te staan. En toen gingen we half praten met de belgen, die we niet konden verstaan. En toen begon Milow. Laura & Eef vonden het een beetje saai, en je zag van die vrouw dat haar jurkje doorscheen zodat je haar MEGA onderbroek kon zien. Eef:Daarna kwam Zornik. Ik vond dat wel al iets beter, maar ik vond die vent een beetje weird :'D. Dat was afgelopen, en iedereen begon ineens te schreeuwen en gillen enzo, want na Zornik kwam TOKIOHOTEL!
    After that kwam dus die vrouw die alles aankondigde en die ging dus TH aankondigen en toen was het dus weer gegil en gekrijs! En toen begon het, Gussie kwam als eerste op en daarna de rest. Omg, het was ZO dichtbij. Tom is nog veel sexy-er van zo dichtbij <'3333 Ik ging heeel erg sexy over mijn lippen likken toen tom naar mij keek en toen deed ie dat terug! precies hetzelfde! En toen moest ik lachen, en Tom ook! Was zoooooooo sexy.
    Laura: Bill keek echt super vaak zo sexy met zn ene oog. En toen, kwam er later een heel klein meisje van 3 ofzo naar mij toe, om te zeggen dat ze het niet kon zien. Dat vond ik zo zielig dat ik haar maar had op gepakt, en het hele concert had vast gehouden. Toen had ik haar even uitgelegt hoe je een hartje met je vingers kon maken, dus dat deden we als Billo kwam. En toen en toen, ging hij wijzen naar mij! Ik vond het echt super geil toen Bill en Tom zo schattig deden bij Reden.
    Maar goed ik met dat kind, elke keer even wisselen van arm omdat het toch wel zeer deed. En toen was Monsoon. Bij het einde ongeveer draaide Eef zich om en riep keihard: OP HET SCHERM. Maar het was al weg toen ik keek, en ik was met dat kind op het scherm geweest. Eef: Maargoed, het concert, festival ding, was dus super! Na Tokio hotel zijn we even weg gegaan uit het vak en gingen we rechts ergens staan. Daar kon je namelijk Backstage kijken. Er stonden daar wat jongere Jongens, dus we gooiden al onze charmes in het spel om aandacht te trekken van die gozertjes. Ze gingen naar ons lachen en zwaaien naar ons. Dus wij heel sexy terug kijken en toen liepen we naar de ingang van de Backstage people, en toen kwamen ze daar ook heen. We vroegen op ons meest sexy manier of we met hun mee mochten naar binnen. Eentje zei dat het best wel mocht van hem ( met een knipoog :'D) maar dat Tokio hotel NET weg was! Anders hadden we gewoon backstage gemogen! Naar Tokio hotel!!
    Laura: Echt stom dus dat TOKIO HOTEL net weg was. Toen gingen we nog maar wat rond lopen en ballonnen opblazen want aan Simply Red is geen zak aan. Wel James Blunt natuurlijk. Daar gingen we ook naar kijken. En WAUW hij heeft Eve wel 5x aan gekeken (Dat dacht Eef want Eef is gek). Ik vind hem echt zo schattig joh! Ik heb zelfs wisemen mee gezongen. Eef: Daarna gingen we weer terug naar ons kikkerlandje en hebben we heerlijk geslapen en gedroomd :'D.


    Wat een geniaal lulverhaal :'D

    Heeft iemand ons gezien? We hadden wel Q +naam op onze arm, maar we hebben echt NIEMAND gezien van quizlet.

    Reactie zou leuk zijn, van mensen die er ook waren ofzo :'D

    -x- van Youletmerock(Evelien) en Lra(Laura)

    > Foto's en Filmpjes komen nog!! <

    En Q YouLetMeRock op mijn naam!
    Waarom ging jij ons niet roepen ? :'D
    Er stond trouwens nog veel meer op mijn arm :'D

    Mijn dag was zo gek valt niet uit te leggen, maar ik ben backstage geweest en in de vipruimte, maar uiteindelijk heeft de secritie ond ondekt XD jammer :(

    En ik stond op de 2e rij !!

    Stoer, wij waren ook bijna backstage, alleen Th was al weg :'D

    whaha ja echt dom, wij helemaal ons best doen met die jongens..


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ja maar ze vonden ons wel super sexy :'D

    Whaha duh.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Btw mensen. Die mannenwc's daar! Omg zo openbaar, en het stonk daar niet normaal.

    Jaaa echt he, ik moest bijna kotzen.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ja nogal. haha

    Je bent niet de enige


    I recycle my thoughts.

    Nee dat weet ik :'D

    Ik heb dus NIEMAND gezien van quizlet ...
    Maar het was zalig!!
    en ik wil terug !!!
    En Bill heeft gekeken naar mij en Tom heeft naar mij gelachen toen die zijn gitaar neukte!

    kwas in de achtste hemel!(H)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Hahaha ^^
    Hij moest het aan mijn kant doen, zijn gitaar neuken :'D

    Ik was er ook ^^ Maar ik stond ergens achteraan :(


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    HIER EEN ERNSTIGE FOTO VAN MIJ, +laura, esmee en amanda @ WB. Let niet op mijn verschrikkelijke hoofd :'D

    http://img384.imageshack.us/my.php?image=79840073wn6.jpg