• De stelling van vandaag luidt:
    Je echte vrienden zijn op één hand te tellen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    UseSomebody schreef:
    ik denk dat dat voor iedereen verschillend is.. Er zijn wrsch wel mensen die veel échte vrienden hebben. Voor mij is deze stelling trouwens waar; ik heb veel 'vrienden' of 'kenissen' maar ik heb maar 2 echte vrienden waarvan ik (bijna) zeker weet dat ze voor altijd een deel van mijn leven zullen zijn.


    None but ourselves can free our minds.

    mee eens :')


    Some people make the world special just by being in it

    UseSomebody schreef:
    ik denk dat dat voor iedereen verschillend is.. Er zijn wrsch wel mensen die veel échte vrienden hebben. Voor mij is deze stelling trouwens waar; ik heb veel 'vrienden' of 'kenissen' maar ik heb maar 2 echte vrienden waarvan ik (bijna) zeker weet dat ze voor altijd een deel van mijn leven zullen zijn.

    same here :'D


    You weren't worth it

    vaak is dat wel zo maar eht hoeft niet persé
    als je ze echt allemaal kan vertrouwen en je echt bij allemaal veilig voelt en plezier mee ehbt kunnen ze ook allemaal goede vrienden zijn amar ik kan ze wel tellen op 1 hand ik heb er 4.
    xxx(flower)


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Mee eens


    The soul needs autumn.

    Vaak wel ja ;]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Op twee handen, ja.


    ok

    Inderdaad! Want ik heb er geen. Dus die van mij zijn zelfs op 0 handen te tellen... (:
    Ik heb wel handen he 8D

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 0:46 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik heb toch wel meer vrienden die me zouden steunen als ik ergens problemen mee heb of dat ze me nooit zouden laten vallen zomaar .. ze zijn er altijd voor mij , als ik lach of ween , vrienden zijn zo dierbaar


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik denk dat dat voor iedereen verschillend is, maar voor mij gaat de stelling in ieder geval wel op.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eens. (flower)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Zeker wel.


    Just a simple "I love you" (:

    Eens.

    Van mij wel <3


    Never run out of reasons to smile...

    ja dat klopt wel ja.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?