• Een samenwerking tussen Westwick & xlove2you

    Bridgewater. Een klein dorp waar de kleinste verandering wekenlang een roddel is. Letterlijk gescheiden door een rivier, leeft arm en rijk in een ander deel van Bridgewater. Een dorp dat in een eigen bubbel leeft en waar nooit iets spectaculairs gebeurd.
    Op klaarlichte dag wordt het lijk van een van de meest invloedrijke mannen uit Bridgewater gevonden, in het midden van de brug over de rivier die het dorpje in tweeën verdeeld. Vanaf dat moment is het dorp in rep en roer. De locatie roept vragen op, het onderzoek vertraagt door het ontbreken van aanwijzingen en plotseling is iedereen een verdachte. Niet alleen wijzen mensen naar de bewoners aan de andere kant van de brug, maar ook naar elkaar. Iedereen zonder een geloofwaardig alibi wordt gewantrouwd.
    Verhoudingen worden op scherp gesteld. Niemand weet hoe er omgegaan moet worden met een onopgeloste moord en niemand voelt zich veilig, wetend dat de moordenaar vrij rondloopt. Niemand weet wat het motief van de moord is, maar iedereen speculeert.
    Charlotte Upton en Julian Clarke, exen en niet bepaald vrienden, beseffen dat ze elkaar harder nodig hebben dan ooit tevoren om het mysterie op te lossen. Wegens hun beroepen en hun situatie zijn ze op elkaar aangewezen om de waarheid boven water te halen.



    Klik om naar de story te gaan!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ben erg benieuwd! Gebaseerd op The Bridge zeker? (cool)


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    Ben erg benieuwd! Gebaseerd op The Bridge zeker? (cool)

    Ik heb dat nooit gezien, maar het verhaal sprak me heel erg aan, losjes gebaseerd haha.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik vind het wat weg hebben van Riverdale. (Ken je die serie?)
    En die was geweldig! Dus ik ga zeker even een kijkje nemen ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ben heel benieuwd hiernaar, dus ik neem een abo.


    Deep inside, I've never felt alive

    Eerste officiele hoofdstuk is gepost! Benieuwd wat jullie ervan vinden (: