• De stelling van vandaag luidt:
    Op de kosten van de school moet er een schoolbus zijn die langskomt bij kinderen die dat graag willen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Helemaal mee eens^^

    Oneens.
    Dat kost echt veel te veel geld, dat kunnen ze beter voor iets anders gebruiken.


    hoi, jij bent leuk.

    Voor.


    Let's do this poo

    geweldig idee!


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Dan kunnen ze 't beter doen bij de mensen die bijv. minstens 2 km verderop wonen, en niet iedereen die het graag wil. Als je 10 min moet fietsen vind ik het geldverspilling.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Mee-eeennss. (:


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Ik vind dat scholen gewoon meer op scholen in Amerika moeten lijken.
    Het zou ook handig zijn als er halte's zijn, zodat de bussen niet eerst 5 km naar het noorden moeten en daarna naar het zuiden. Die halte's moeten daar her en der verspreidt zijn, de mensen die met de bus gaan moeten de halte die het dichtst bij hun in de buurt zit pakken.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Eens, maar niet dat je eerst twee uur moet rondrijden voor je thuis bent. ._.

    ik hoef het niet hoor ik hoef maar 5 min. te fietsen en als ik ergens anders heen moet ga ik gewoon met het OV.


    you were born original don't die as a copy

    Absoluut mee eens XD


    Life is hard and then we die

    Juaa,,
    ik moet 2km lopen op 15 minuten elke morgend en avond -.-


    Imperfection Is Beautiful

    Carnage schreef:
    Ja
    Er zijn kinderen die verweg wonen en in de regen en al naar school moeten fietsen.
    Maar voor mij is dit niet nodig.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ik ben er voor want zo kunnen armere kinderen die verweg wonen ook met de bus naar shcool die ze normaal met moeite kunnen betalen.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give