• http://tokiohotelnederland.web-log.nl/photos/uncategorized/2009/07/04/e4iqz7d7.jpg

    ik weet niet of hier al een topic over is en ook niet of die foto officieel is of niet xD
    mr het zou dus de tracklist zijn van het nieuwe album ( albums xD ) van TH

    om eerlijk te zijn dunkle seite der sonne klinkt echt niet in duits xD
    nja we zien wel , maar het zou wel waar kunnen zijn omdat die pain of love en dark side of the sun er kunnen instaan (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ziet er best depri uit, vind ik Oo


    I want my bloody cheese now!^^

    Ze beginnen LaFee na te doen o;


    Scream for mercy!

    Chewsty schreef:
    Der staat Geh op maar daar is toch al een liedje van?
    Btw geh naar het engels vertaald pfff t zal wa zijn.


    Maar dat nummer heeft nooit echt op cd gestaan en nu vonden ze het misschien gewoon leuk om et er tog op te zetten, want et is wel ee popie nummer :P en omdat ze zo te zien de engelse en de duitse cd's willen hebben met dezelfde inhoud, hebben ze em ook maar effe in het engels vertaald (A)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Geh is niet nieuw?


    -

    Daar klopt helemaal niets van, werd hierboven gezegd.
    Ach, we zien wel?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2009 - 1:57 ]


    -

    PaintSplash schreef:
    (...)

    Maar dat nummer heeft nooit echt op cd gestaan en nu vonden ze het misschien gewoon leuk om et er tog op te zetten, want et is wel ee popie nummer :P en omdat ze zo te zien de engelse en de duitse cd's willen hebben met dezelfde inhoud, hebben ze em ook maar effe in het engels vertaald (A)


    Geh stond al op de single van An Deiner Seite.


    -

    Schweig & Schrei, pff


    Like a phoenix rising from the ashes

    Breakfast schreef:
    O_o
    Eigenlijk zie ik dat niet voor me dat Bill zou zingen: 'leave' in plaats van 'Geh'. :X

    Je hebt gelijk ^^ Ik vind zijn stem ook veel mooier in het Duits<3


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.