• Nou,in het Forum,Prive Berichten en in Gastenboeken kun je smiley's doen. Je kunt ze zelfs op je profiel doen. Nu leek het mij leuk om maximaal 2 smiley's of zo in je titel van je foto te doen in je fotoboek? =]

    nee lijkt me niet zo handig, maar sowieso vind ik die smiley's vaak irritant


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    gaat volgens mij niet mogn x) wrschnlk gaat Q dan weer te traag --"
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ja vind ik een heel leuk idee,


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Dan wordt Quizlet alleen maar rommeliger van, niet zo slim dus.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Op zich wel een goed idee, maar ik gebruik niet vaak emoticons, ze storen mij op een of andere manier. =x


    None but ourselves can free our minds.

    Wat heeft dat nou weer voor zin?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Vind het een slecht idee, eigenlijk. In titels horen geen smiley's, dan word het té rommelig en is het moeilijk om te overzien. Dan gaan er zoveel mensen smiley's in hun titel zetten, zelfs al zijn het er maar twee, en dan wordt het irritant om te lezen. Tegen dus.

    dat lijk mij te irritant :X


    Nvt

    Mensen die het zo-ie-zo te irritant zouden vinden. Zelfs in PB,GB en dat soort dingen. Kunnen de smileys uizetten bij Instelling bij je profiel en zo.

    Dat kan op hyves ook maar 1 emotion is dan genoeg denk ik?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    niet mee eens, irritant.

    Ik kan geen reden bedenken waarom dit nuttig zou zijn.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Stilettos schreef:
    Dat kan op hyves ook maar 1 emotion is dan genoeg denk ik?

    Kan ook. 1 is ook handig(er).

    Nee, ik vind niet echt handig. Want stel nu dat je bv. 'xDONUT' zou nemen als titel, heb je dat ding daar in die naam. Zie je? ^^ En dat vind ik slordig en ambetant. Ö


    You'll never dream alone. <3

    Tegen, het zou Q slordig maken. :]


    Let the Night embrace you