• De stelling van vandaag luidt:
    Geen geloof hebben is raar.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Ik vind van niet. Like ik geloof zelf nergens in. dat is je eigen keuze die je maakt.. de 1 gelooft in god de ander niet, dus zo raar is dat niet


    I build a house for your bones!

    oneens, ookal vraag ik me af hoe je dan tegen het leven aan kijkt
    ben zelf christen


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    Oneens, dat moet je helemaal zelf weten. Je blijft toch een mens, gelovig of niet n.n

    Wat is eigenlijk raar tegenwoordig..


    blame the bully.

    oneens. Ik geloof ook niet. En anders ben ik opeens raar. Niet mee eens!!!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nee, das best normaal.


    ~Lucky Cat~

    Ik vind het niet raar. Als mensen niet ergens in wil geloven, moeten ze het zelf weten. Je kan hen niet zomaar dwingen om ergens in te geloven.


    Maybe part of loving is learning to let go...

    None


    everything you imagined, and more...

    Hopeless schreef:
    Niet zo, vind ik. (heeft zelf geen geloof)


    Let's do this poo

    nee hoor ik ben katholiek maar ik vind het niet raar dat er een heleboel mensen zijn die niet geloven.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Helemaal oneens, ik iedereen gelooft waar hij/zij in wil geloven, als dat niets, is dat even goed


    You're a star in heaven.

    ThePhenom schreef:
    Nee, want eigenlijk gelooft iedereen wel iets, alleen gelooft niet iedereen in een god. Een Atheïst gelooft dat de wereld is ontstaan door de oerknal (in principe dus ook een geloof) en bijvoorbeeld een Christen zegt dan "Neenee, God deed er zes dagen over!" En wat moslims zeggen weet ik niet :X Nou ja, je snapt hoop ik wel wat ik bedoel. :þ


    De oerknal is niet iets waar je in gelooft, de oerknal is bewezen :x


    You're a star in heaven.

    Nope. Godsdienst wordt vervangen door de wetnschap? Iedereen gelooft dus in de wetenschap tegenwoordig, (allé de meesten toch;])


    Get outta my head!

    het is neit raar iederreen mag geloven wat je wilt en sommigen weten neit wat ze meoten geloven dat kan toch?


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Niet mee eens, veel mensen hebben geen geloof en ze zijn niet raar hoor. ;D