• De stelling van vandaag luidt:
    Geen geloof hebben is raar.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    NEE EGT NIET!!


    I believe i can <3

    Ik vind sommige van die stellingen werkelijk nergens op slaan, my opinion.


    No growth of the heart is ever a waste

    vind ik niet, zelf geloof ik ook in niets, toch niet in één of andere God.


    -

    oneens, je hoeft niet vast te zitten aan een of andere cultuur, je kunt ook je eigen cultuur/manier van dingen hebben [gelooft er alleen in dat je je eigen leven zelf onder controle hebt.]

    xXx


    dress me, i'm your mannequin.

    Oneens. Nergens in geloven is wel raar, maar dat is anders. (:


    The economy is suffering, let it DIE!

    oneens.


    We can only learn to love by loving.

    BlackKeys schreef:
    (...)

    De oerknal is niet iets waar je in gelooft, de oerknal is bewezen :x

    De bevestiging ervan zal pas over een aantal miljard jaar komen, dus zeker is het nog niet. En trouwens, het is ook bewezen dat Jezus heeft bestaan ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Oneens, maar ik vind wel dat er teveel vooroordelen over geloof bestaan. Het Christendom, bijvoorbeeld,draait niet om God maar om waar God voor staat.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Niet mee eens.

    Oneens, ik heb zelf geen geloof, en wrm zou het raar zijn ?? mensen met een geloof zijn tog ook niet raar ??

    ik vind van niet want ik heb zelf geen geloof, maar als je wel een geloof heb dan heb je vast wel elke week iets wat je eigenlijk moet doen of elke dag. en dat heb ik dus niet, jaaa...

    xxxx

    Ik had hier al mijn mening over gezegd, maar ik wil er nog iets aan toevoegen..

    Ik vind van niet, zolang Atheïsten er maar niet mee geconfronteerd worden door gelovigen.


    -

    helemaal oneens
    heel mijn familie is gelovig ze hbben mijn moeder gek gemaakt en mijn leven verwoest en mijn drome kapot gemaak ..klote geloof.. Dus die gelovige zijn juist raar.. bn nu zwaar ongelovig en ben blij met dat


    Life up to your own espectations

    Trafficlight schreef:
    moeten ze lekker allemaal zelf weten.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ThePhenom schreef:
    (...)
    De bevestiging ervan zal pas over een aantal miljard jaar komen, dus zeker is het nog niet. En trouwens, het is ook bewezen dat Jezus heeft bestaan ^^

    Oja? Vertel.. Ik heb namelijk een uitgebreid verslag met daarin bewijzen dat hij niet heeft bestaan, niet als in de jezus die men denkt. ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.