• De stelling van vandaag luidt:
    School examens zouden moeten worden afgeschaft, ze zorgen voor te veel stress onder de leerlingen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    Oneens.
    Die stress is voor je eigen bestwil en daar kom je wel doorheen, een examen kun je een keer doen + een herkansing, meer niet.


    -

    Oneens,

    je kan je punten hierdoor inhalen!


    Let's do this poo

    ik vindt ze overbodig , moesten ze meer 'grotere' toetsen geven tijdens het jaar zou het een pak minder zijn en leer je over een uitgestrekte tijd , de examens zorgen indd alleen maar voor stres

    <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Eens.

    Als ze nou toetsen het hele jaar door afnemen, -wat ze dus al doen- en de toetsen die meerdere keren meetellen nou rekenen als examen, dan is er ook geen of minder stress, waar door ze beter gemaakt zullen worden.

    Examens zorgen alleen maar voor verwarring.


    Scream for mercy!

    eens
    geef leerlingen gewoon een schooljaar als hun examen somige leerlingen kunnen niet tegen de stres en zakken meerdere leerlingen halen lagere cijfers en blijven daar dus de rest van hun leve mee zitten. Wnt je moet focking veel leere op examen jaar in minder tijd en je moet meer stof uit je kop weten (nerd)(Y)


    Life up to your own espectations

    je hebt het nodig je moet het maar FF uitzitten ik vind dat het echt niet moet worden afgeschaft


    you were born original don't die as a copy

    OneensxD

    Ja, want het is stressvol, en je resultaten kunnen er onder lijden.
    Nee, af en toe stress is goed. Als je later een baan hebt kun je ook niet alles afzeggen omdat het te stressvol is...

    oneens,
    Als je geen examens doet, kunnen ze ook niet zien of je het wel kan.
    Dat zien ze dan wel uit andere toetsen van heel het jaar, maar als je gaat studeren zal het ook niet zo makkelijk zijn.
    Dus je kan dan ook gelijk oefenen voor later (:
    Maaar, je kan er miss ook wel stress van krijgen jaa.
    dan moet je gewoon vroeg beginnen met leren ofzo?
    achja.


    *

    Oneens

    eens

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Niet eens. Tijdens de examens is het eigenlijk de enige periode dat ik genoeg tijd neem om te studeren, dus nee. Anders zou ik sowieso al mijn jaren verkloten ._.
    Daarbij, 'k heb er nooit stress van. Maar ik ben niet de enige die telt in de wereld natuurlijk.
    Stress is trouwens niet altijd erg hoor, daarbij het leert je toch ook al met stress omgaan voor later?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oneens. Al vind ik wel dat ze de examens meer zouden moeten verspreiden zoals bijvoorbeeld aan de universiteiten enzo.


    Tanya is de beste.

    BillSTAR schreef:
    Oneens,

    je kan je punten hierdoor inhalen!


    Inderdaad!


    Let the Night embrace you