• Hallo iedereen,

    Ik heb voor het eerst gehuild toen ik een boek las. Ik las gisteren avond het boek: Nooit meer. Geschreven door Tessa Feller. Het is echt zo'n mooi en zielig boek! Ik heb nog nooit om een verhaal gehuild. Dit heeft me echt geraakt! Ik raad jullie ook aan om het boek te lezen. Het gaat over twee meiden Zoey en Noa en die hebben allebei een vriendje. Die vriendjes gaan vechten met elkaar. Omdat Zoey het heeft uitgemaakt met haar vriend en die vriend van haar geeft de schuld aan de vriend van Noa.

    Je moet het echt lezen!

    Maar hebben jullie dat ook wel eens gehad, dat je een verhaal las waarom je moest huilen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik hou eerlijk gezegd neit van zo'n alledaagse doorsnee verhalen. Maar wel mooi dat je zo ontroerd raakte door dat verhaal dan.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik hou eerlijk gezegd neit van zo'n alledaagse doorsnee verhalen. Maar wel mooi dat je zo ontroerd raakte door dat verhaal dan.


    None but ourselves can free our minds.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik hou eerlijk gezegd neit van zo'n alledaagse doorsnee verhalen. Maar wel mooi dat je zo ontroerd raakte door dat verhaal dan.


    ik heb precies hetzelfde ik hou mer van de fantasie verhalen en de glamour achtige verhalen/series/romans


    We can only learn to love by loving.

    Ik vond een verhaal zielig dat over 2 zusje ging, die moesten naar Noorwegen omdat er in Zwisterland oorlog was. En dat de zusjes gescheiden werden. 1 van die zusjes kwam te wonen bij een fijn gezin en die andere bij een arrogant wijf. Alleen ben het einde vergeten. (nerd)


    we've only said goodbye with words

    umm ikmoest bijna janken bij:
    -achtste groepers huilen niet
    -new moon(edward verlaat bella)
    en vast nog wel veel meer.
    ik leef me te snel ik verhalen en dan ga ik janken :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Voyage schreef:
    Ik vond een verhaal zielig dat over 2 zusje ging, die moesten naar Noorwegen omdat er in Zwisterland oorlog was. En dat de zusjes gescheiden werden. 1 van die zusjes kwam te wonen bij een fijn gezin en die andere bij een arrogant wijf. Alleen ben het einde vergeten. (nerd)


    Daar is toch ook een film over gemaakt. Werd je er ook door geraakt?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat heb ik ook wel eens bij boeken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    @ Nerveus jij bedoelt vast 'De tweeling' of niet?


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    @ Nerveus jij bedoelt vast 'De tweeling' of niet?


    Ja, die bedoel ik. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.