• Heb jij zin in cola en geen geld? Staan er van die mooie grote automaten in de stad waar je woont? Dan is hier de grote oplossing! Check it out!

    HET WERKT ALLEEN BIJ DE GROTE OUDE RODE COCA COLA AUTOMATEN!!!!

    Er is een code. De code is: 4231. Hoe toets je dat in? Uitleg hieronder .

    Er zitten volgens mij 9 knoppen op een automaat. Alleen de bovenste 4 zijn belangrijk.

    1=cola.
    2=cola.
    3=cola ligt.
    4=sprite.
    Dit is een voorbeeld van de merken.

    Toets 4--sprite 2--cola 3--cola ligt en 1--cola in.

    Je krijgt een menu te zien.

    Op oudere automaten: SALE, VER, EROR, and RTN
    Op nieuwere automaten: CASH, SALE, EROR, and RTN

    Kies EROR en hou daar ongeveer 2 seconden de 4 ingedrukt.

    Dan moet je kijken naar TEST en PRIC.

    PRIC = prijzen veranderen ( TIP! maak alles 5 cent en dan handelen voor 30 cent per blikje ofzo )

    TEST = testen of de automaat niet stuk is. Dan word je beloond met een gratis colatje.

    Om uit het menu te komen hou je paar seconden de change knop ingedrukt. Dit kan je beter doen om mannen in blauwige pakken te voorkomen. De automaat is weer normaal maar als je de prijzen hebt verandert kost de cola nog lekker 5 cent ofzo. Verkoopt hard en meestal doen ze weinig aan die cola automaten. Dus als het goed is blijft het een tijdje zo.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Dan moet ik zeker alles overschrijven en meenemen xD Want dat onthoud ik niet x']. Ik en iemand anders kregen gewoon gratis Cola in een café ^^


    I live for the applause, you will die for it.

    XD soms werkt ut :S teminste bij my op school XD
    Bij ons moet je met je leerlingenpas gaan betalen -.- Dus het werkt bij ons heleaas niet op school :s Maar ik zal het opschrijven en een keertje gaan proberen (A)


    Sweet dreams will come true.

    XD

    als ik hard genoeg schop tegen het snoepautomaat hier in de buurt valt er vanalles uit x'D best wel handig ^^

    (...)

    Welke in Emmen? Dx (kom er bijna elke dag (A))

    Is al weer verandert denk ik :S.

    Was laatst in Emmen en toen zag ik toen ik cola wou kopen dat het weer de normale prijs was :S.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    omg dat doe ik ook meestal xD
    whahaa alleen ben ik 2 keer gesnapt omdat ik te stresserig was xD