• ja, pas maar op. Nou komt mijn zevertopic of zwijmeltopic of hoe je het ook wil noemen. :$
    Denken jullie dat Ware Liefde bestaat? Zoals ze dat er altijd zo inwrijven enzeu? Ik twijfel namelijk.
    En als je dat vindt, hoe merk je nou of iets ware liefde is? Dat vraag ik me nou echt af.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nee, ik geloof er niet meer in eigenlijk :X


    -

    ik geloof in ware liefden en dan niet alleen in geliefde waren liefde(vriendje vriendinetje).

    maar ik zou niet weten hoe het voelr(ken niet eens gewone verliefdhei), maar ik denk dat het een hele sterke liefde is die gewoon niet over gaat.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik geloof er niet in (': Ik denk niet dat het kan dat er iemand op de aarde is die gewoon voor je voorbestemd is. :3 Want stel nou, dat je die persoon nooit ontmoet. That would be pretty shitty x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb er nooit in geloofd, ik geloof er niet in en ik zal er ook nooit in geloven want ik vind dat het helemaal nergens op slaat. Liefdes kunnen zich soms ontpoppen in iets moois en soms is dat zo mooi dat mensen het overhaast 'ware liefde' noemen. Ik vind dat alle liefde 'waar' is en ik vind ook dat het begrip bijgevolg dus niet bestaat...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja ik geloof er in,


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik denk dat het bestaat. Niet zozeer als in een persoon die voorbestemd is voor je, maar gewoon als heel diepe sterke liefde, die ja waar is. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Ik denk dat je het echt moet voelen om het te weten
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ik denk dat het helemaal niet belangrijk is.
    Je bent toch gewoon gelukkig met iemand en daar gaat het om?


    Mew <3

    viedeogame schreef:
    nee, ik geloof er niet meer in eigenlijk :X

    niet meer ?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik geloof er wél in. In echte liefde, niet in mensen die voor elkaar voorbestemd zijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Ik geloof er wél in. In echte liefde, niet in mensen die voor elkaar voorbestemd zijn.

    ja dat denk ik ook. =3 ik denk wel dat er liefdes kunnen bestaan die voor altijd duren en waarbij 2 mensen heel veel van elkaar houden. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik denk het niet. Je ziet de persoon waar je mee samen bent toch zoiezo doodgraag? Anders is dat geen liefde..

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 22:43 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Trafficlight schreef:
    (...)
    niet meer ?

    ja niet meer :') mijn ouders scheiding heeft me nogal aan het denken gezet toen ik ouder werd.


    -

    Ik ben er eigenlijk nog altijd niet uit of dat bestaat. Wat doe ik moeilijk. >-<

    Ik geloof er in. Ik geloof dat het zo 'n sterke soort liefde is. Niet twee mensen die voorbestmd zijn en blablablaa.. Ik denk ook dat er meerdere 'waren' zijn voor iemand.


    Live for something or die for nothing

    Ik geloof er niet in, ook nooit in geloofd.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42