• Let it snow, let it snow, let it snow x'D

    [eigenlijk niet maar goed..x'D :Y)]

    Imperd schreef:
    (...)
    Inderdaad, ik ook. Op zich kan ik er wel tegen, maar dit was té fel en dan nog afkomstig uit mijn broer en dat is gewoon vatzig.

    lijkt mij ook. ôo kun je dan niet aan hem vragen of het niet zachter kan? ôo over het algemeen kan ik er ook wel tegen.. als het maar niet van mensen is die ik goed ken. x'D of een beetje ken. x'D van wildvreemde kan ik het beter hebben. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    viedeogame schreef:
    hahaha ja ik hoef zulke geluiden ook niet te horen hoor. vooral al afkomstig van mijn moeder met haar zoveelste vriend .. :X

    Oh nee, dat is nog erger. Moest ik mijn moeder of vader ooit geluiden horen maken, jakkie. Dan loop ik sowieso weg en ga ik wel overnachten bij een vriendin, maar gelukkig zijn ze gescheiden. :'D


    Tanya is de beste.

    Whipple schreef:
    (...)
    jac, vind je dat niet vervelend...? (cat)
    -vraagt zich dat af, maar weet niet of ze het wel vragen moet, en het toch maar gedaan heeft-

    wat? :X


    -

    Imperd schreef:
    (...)
    Oh nee, dat is nog erger. Moest ik mijn moeder of vader ooit geluiden horen maken, jakkie. Dan loop ik sowieso weg en ga ik wel overnachten bij een vriendin, maar gelukkig zijn ze gescheiden. :'D

    mijne zijn ook gescheiden, maar ik vind het erger om te horen als ze een nieuwe vriend heeft :X dan liever met mijn vader x'D


    -

    Trafficlight schreef:
    (...)
    nu heb je ons. :X oh sorry. ego. -.-


    Ghehe, dat is waar. En daar zou ik anders in een weeshuis gezeten hebben denk ik.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    viedeogame schreef:
    (...)
    ik zal niet lachen: promise
    ik zal je alleen mier of mireille noemen: promise
    n_n'

    oke, mijn hele naam is dus:Mireille Hiltje, Adrienne Ten Kate

    en bij Adrienne moet er ergens een trema dinges maar ik weeet niet hoe je die typt..x'D

    Trafficlight schreef:
    (...)
    lijkt mij ook. ôo kun je dan niet aan hem vragen of het niet zachter kan? ôo over het algemeen kan ik er ook wel tegen.. als het maar niet van mensen is die ik goed ken. x'D of een beetje ken. x'D van wildvreemde kan ik het beter hebben. (krul)

    Vorige keer dat ze nog al eens zoveel geluiden hadden zitten produceren had ik het achteraf gezegd en dat ik het niet nog eens wou en nu, tja. Maar ik vind het dan zo zielig voor hen om midden in hun pret even te gaan roepen om te vragen of het stiller kan. :')


    Tanya is de beste.

    Imperd schreef:
    (...)
    Oh nee, dat is nog erger. Moest ik mijn moeder of vader ooit geluiden horen maken, jakkie. Dan loop ik sowieso weg en ga ik wel overnachten bij een vriendin, maar gelukkig zijn ze gescheiden. :'D

    ik heb mijn vader en moeder het dus horen doen hè. ik ging zowat over m'n nek, ik zweer het je. ôo ik dook echt helemaal weg in mn dekens, maar nog hoorde ik het. om te kotsen. jakkie.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    lijkt mij ook. ôo kun je dan niet aan hem vragen of het niet zachter kan? ôo over het algemeen kan ik er ook wel tegen.. als het maar niet van mensen is die ik goed ken. x'D of een beetje ken. x'D van wildvreemde kan ik het beter hebben. (krul)

    gelukkig maar dat je niet bij mij in huis woont dan (A) anders werd je gek van mij. hahaha neehoor grapje x'D


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    wat? :X

    dat je moeder steeds een ander zeg maar heeft...?:X

    Trafficlight schreef:
    (...)
    hoe heet je zus dan? :X


    Haar tweede naam is Nga wat mooie zwaan betekent.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)

    Ghehe, dat is waar. En daar zou ik anders in een weeshuis gezeten hebben denk ik.

    dat lijkt me echt erg :o
    ben blij dat je hier bent ;$


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    dat je moeder steeds een ander zeg maar heeft...?:X

    ja, dat vind ik erg n_n'
    en dat mag je best vragen hoor :')


    -

    Imperd schreef:
    (...)
    Vorige keer dat ze nog al eens zoveel geluiden hadden zitten produceren had ik het achteraf gezegd en dat ik het niet nog eens wou en nu, tja. Maar ik vind het dan zo zielig voor hen om midden in hun pret even te gaan roepen om te vragen of het stiller kan. :')

    dat is wel heel lullig, ja. zijn ze net bezig, kom jij er ff tussendoor. :] dat zou ik zelf dan denk ik ook niet zo leuk vinden.. als mijn zusje ineens er tussendoor kwam.. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whipple schreef:
    (...)
    is dat je echte zus of..? (cat)

    Biologisch niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker