• Let it snow, let it snow, let it snow x'D

    [eigenlijk niet maar goed..x'D :Y)]

    oh trouwens. als we ooit een meeting houden in eindhoven (dat was de plek toch ? :X) dan mag ik van mijn moeder heen x'D


    -

    Mijn naam kan je op verschillende manieren uitspreken. En op school zeggen leerkrachten het ook steeds verkeerd.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Trafficlight schreef:
    (...)
    helemaal juist man. :9~
    vet sexy :9~


    Only losers can act the way you do

    Naoomi
    :Y)

    al die namen gaan we bij langs ? x'D


    -

    FREDisonline schreef:
    En mijn naam, ghehe (krul)


    Emmilie?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    zoals camille het zegt ?:Y)


    -

    viedeogame schreef:
    oh trouwens. als we ooit een meeting houden in eindhoven (dat was de plek toch ? :X) dan mag ik van mijn moeder heen x'D


    Uhu, dat was Eindhoven.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    viedeogame schreef:
    oh trouwens. als we ooit een meeting houden in eindhoven (dat was de plek toch ? :X) dan mag ik van mijn moeder heen x'D

    ik vind eindhoven wel goed, want daar kan ik makkelijk heen, maar ik weet niet of ik mag van mijn ouders.. maar denk van wel.. moet ik wel nog vragen, alleen nu is neit het juiste moment want zijn chaggie... teminste dat denk ik

    (A)}

    viedeogame schreef:
    oh trouwens. als we ooit een meeting houden in eindhoven (dat was de plek toch ? :X) dan mag ik van mijn moeder heen x'D

    ik ben het helemaal vergeten te vragen. :X maar ik vind het wel een beetje eng om alleen naar eindhoven te reizen. ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    viedeogame schreef:
    zoals camille het zegt ?:Y)

    Fortune schreef:
    (...)

    Emmilie?
    Ja :}


    Only losers can act the way you do

    Trafficlight schreef:
    (...)
    ik ben het helemaal vergeten te vragen. :X maar ik vind het wel een beetje eng om alleen naar eindhoven te reizen. ;D

    ja ik ook, ik moet 2,5 uur reizen (A) met de trein en overstappen. ik ga nooit met de trein :X


    -

    Ik mag waarschijnlijk níét naar Eindhoven en dat weet ik zéker. -.-


    Only losers can act the way you do

    Ik ben terug. :X


    Tanya is de beste.