• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 13:03 ]


    Sometimes it's best not to care.

    De titel klopt niet, het moet 'En dan voel ik mij niet zo op mijn gemak' zijn.


    Sometimes it's best not to care.

    In plaats van Jezus, leren Jemig te zeggen! :'D Doe ik ook altijd bij vrienden hun ouders die gelovig zijn. 't Is best gemakkelijk, hoor. ^^ Good lukc with it! (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    In plaats van Jezus, leren Jemig te zeggen! :'D Doe ik ook altijd bij vrienden hun ouders die gelovig zijn. 't Is best gemakkelijk, hoor. ^^ Good lukc with it! (:


    Hé, dat is best wel een goed idee. Ik ga gewoon heletijd met het woordje jemig rond lopen in mijn hoofd x'D Dan wen ik er van zelf aan, hoop ik (: Thanks<3


    Sometimes it's best not to care.

    Confuse schreef:
    (...)

    Hé, dat is best wel een goed idee. Ik ga gewoon heletijd met het woordje jemig rond lopen in mijn hoofd x'D Dan wen ik er van zelf aan, hoop ik (: Thanks<3

    Geloof me, je went er echt aan. Aangezien ik nu 'scheldwoorden' roep als; Pluk, Plukkedeurie, Putverdeurie, Tuk, etc.
    Geeft wel grappige situaties soms, dat dan weer wel. ;'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Geloof me, je went er echt aan. Aangezien ik nu 'scheldwoorden' roep als; Pluk, Plukkedeurie, Putverdeurie, Tuk, etc.
    Geeft wel grappige situaties soms, dat dan weer wel. ;'D


    Hmm, dat ga ik mij dan ook maar even aanleren [á] Vooral het woordje 'jemig en Tuk' (:

    Thanks! =D


    Sometimes it's best not to care.

    Confuse schreef:
    (...)

    Hmm, dat ga ik mij dan ook maar even aanleren [á] Vooral het woordje 'jemig en Tuk' (:

    Thanks! =D

    Tuk, het omgekeerde 'kut'. ;D Lukt je wel. Again, good luck! ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik denk niet dat ze je afrekenen op één ohmygod. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat had ik ook laatst, maar dan had was de moeder van mijn vriend boos op me omdat ik 'reet' had gezegd via MSN. En die zondag zou ik daar de hele dag wezen, dus heb ik op mijn taalgebruik gelet. Als je er aan denkt, lukt het wel. Ik dacht dat het me eerst niet ging lukken, maar mijn vriendin zei dat het goed was (:

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 23:52 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Dat is toch niet zo erg?
    Ohmygod, is toch niet schelden? ;D

    zo erg is dat niet, en ik vind eigenlijk dat die mensen best wel begrip voor kunnen hebben als je het per ongeluk wel zegt. jij bent immers niet zoals hun.


    -

    maakt dat dan zoveel uit? =S


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik had hetzelfde probleem bij de ouders van mijn vriendin. Maar zij zaten er niet zo erg mee, want ik geloof immers niet op hun manier. Je houdt er rekening mee en dat is een heel goede zaak. Beter dan je best kun je niet doen. Wees niet bang om jezelf te laten zien, je raakt op den duur gewend aan elkaar en dan valt het best mee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Liess schreef:
    In plaats van Jezus, leren Jemig te zeggen! :'D Doe ik ook altijd bij vrienden hun ouders die gelovig zijn. 't Is best gemakkelijk, hoor. ^^ Good lukc with it! (:

    Ja, goeie tip. Probeer woorden te verbuigen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij zijn ook gelovig maar wij zeggen ook 'Godverdomme' of 'Oh my god' ofzo. Maar misschien kan je inderdaad 'Jemig' zeggen in plaats van 'Jezus'

    wow,het schrikt me wel dat er mensen zijn die zoo gelovig zijn,en het zelfs erg vinden dat je zo'n woorden gebruikt ...
    ik ken echt niemand die zo is of diens ouders O.o
    maargoed,de tips die hier gegeven zijn,zijn wel goed ^^


    everybody needs a song.