• We hadden daarstraks pizza besteld en ze komen dat brengen. Ik kom dat aanpakken en ik zet de pizzadoos op tafel. Als de deur dicht is begint mijn oma -ouders zijn weg. 'Amai, dee keek nogal naar u zene.' en zo begon mijn bompa dan ook en zo de hele tijd, ik bedoel die gast is 16-18 jaar en ik ben 12. :8 Maar sommige zeggen dat ik ouder lijk :8


    Only losers can act the way you do

    ik ken het. x'D deze vakantie had ik dat vreselijk. overal waar ik kwam werd ik nagekeken. x'D vreselijk. en dan kwam er een ober, die keek heel de tijd. ik had een drankje besteld, komtie brengen, gaat ie voor me buigen als ikhet aanpak.. nou mn ouders hadden de tijd van hun levenn. zeggen ze zo: "nou naoom, die obers hier vinden jou wel errúg leuk hè?" duuuude x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oke ik snap et xD

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 20:22 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Ik dacht stiekem, aan je schrijfstijl, dat je 15 was.


    You'll never dream alone. <3

    Hahahahaaa ^^
    dat ken ik,als er een jongen langskomt -gewone vriend- of ik ergens met een jongen ben en mijn moeder is erbij dan is het de hele tijd van 'die had het wel voor uu ze ^^' dan denk ik 'laat mij,ik ben niet geintereseerd !'

    xx


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    Hahahahaaa ^^
    dat ken ik,als er een jongen langskomt -gewone vriend- of ik ergens met een jongen ben en mijn moeder is erbij dan is het de hele tijd van 'die had het wel voor uu ze ^^' dan denk ik 'laat mij,ik ben niet geintereseerd !'

    xx
    Echt hé, dat is zo irritant. Het was een mooie jongen maar hij is tussen de 16 en de 18 en zo en ik moet nog geen lief dat 4 - 6 jaar ouder is en het feit dat ze het héél de tijd blijven zeggen (cat)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 20:49 ]


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    (...)Echt hé, dat is zo irritant. Het was een mooie jongen maar hij is tussen de 16 en de 18 en zo en ik moet nog geen lief dat 4 - 6 jaar ouder is en het feit dat ze het héél de tijd blijven zeggen (cat)

    jaa écht he !
    na een tijdje weten we het wel (puh)
    en idd,een jongen die 6 jaar ouder is O.o ?
    later miss oooit,maar nuu zeker niet !


    everybody needs a song.

    Gewoon negeren :'D


    -

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    jaa écht he !
    na een tijdje weten we het wel (puh)
    en idd,een jongen die 6 jaar ouder is O.o ?
    later miss oooit,maar nuu zeker niet !

    Héé niets tegen oudere vriendjes he. : D
    Ik heb een keer een vriendje gehad op mijn twaalfde en hij was zeventien, dus. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    (...)
    Héé niets tegen oudere vriendjes he. : D
    Ik heb een keer een vriendje gehad op mijn twaalfde en hij was zeventien, dus. : D
    Leuk voor jou, het kan ook leuk zijn maar ik heb er geen behoefte aan, weetje? (nerd)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 20:54 ]


    Only losers can act the way you do

    jaa dat kent ik xD
    alleen de meeste zijn mijn leeftijd en ik ben 16 xD
    amaar laats hadden ik en mijn vriendin zoiets goors ><
    we waren savonds film gaan huren dus we liepen zo terug en die straat was voor de rest helemaal leeg en toen werd er ineens zo gezecht van hallo dames wat zien we er mooi uit vandaag....
    wij omkijken is het een ouwe vent die onze pa had kunnen zijn... ik bedoel
    LIKE IEHLLL!!

    maarja ik snapt jou volledig...


    A Noble was Born in Chaos

    Jup,
    ik was ergens aan een cafetje aan het zitten met mijn vriendin enzoo,
    komt er een ober steeds naar me toe '' will je mss wat drinken'' ik zo ''nee '' hij ; ''ok'' 2 min later weer -.- like, is het niet duidelijk ofzo, of ben ik gewoon te lekker? :'D
    mijn vriendin was eht aan het pesten :'D.
    maar die kerel was echt lelijk ;p

    Leuk toch :P?


    Life is hard and then we die

    negeren ;D


    Happiness hit her like a train on a track

    Ergens herken ik mezelf daarin. (nerd)


    A. ikmisje.

    x'D.Je hbt dat niej alleen x'D


    My friends are my estate.