• Goedemiddag.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik ben steeds druk bezig met kleren uitzoeken voor morgen vakantie :X sorry sorry sorry.

    pfff, dat herken ik helemaal. mijn moeder zeurt ook altijd dat ik bekers laat staan boven. klopt ook wel, maar na een week neem ik alles mee naar beneden x'D ik zou je ouders gewoon even laten.


    -

    viedeogame schreef:
    ik ben steeds druk bezig met kleren uitzoeken voor morgen vakantie :X sorry sorry sorry.

    pfff, dat herken ik helemaal. mijn moeder zeurt ook altijd dat ik bekers laat staan boven. klopt ook wel, maar na een week neem ik alles mee naar beneden x'D ik zou je ouders gewoon even laten.

    maakt niks.. x'D
    tot waarneer ging je ookal weer? =)
    en jaa ik ben ook niet van plan om de komende tijd naar beneden te gaan,...

    hoi?

    Hello (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    _O_
    Elineee

    Whipple schreef:
    (...)
    maakt niks.. x'D
    tot waarneer ging je ookal weer? =)
    en jaa ik ben ook niet van plan om de komende tijd naar beneden te gaan,...

    van maandag tot maandag n_n'


    -

    x'D
    Zijn er nog anderen hier dan ons 2?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ja, viedeogame :]
    denk ik dan xd

    Nou, nissa, vertel es iets leuks


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Nou, ik heb zin om over vrijdag te lullen :'D
    Na een paar nummers, gingen ze dus het podium af, en iedereen dacht zo: "Omg, het kan toch niet al afgelopen zijn?" dus iedereen zo schreeuwen x'D
    Toen kwam Rom3o weer :'D
    En die ging zo het deuntje van Afther the rain spelen. Dus iedereen weer keihard gillen, en ondertussen was Strify ook gekomen, en toen ging ie zo naast Rom3o staan en begon hij zo heel mooi te zingen _O_

    Oh, en in het voorprogramma, was er zo die keyboarddinges en hij deed ook de 2e stem. en hij zong echt zo met veel gevoel ö en hij rockte gewoon, leefde zich helemaal uit op het podium. En nu heb ik een drush op hem x'D

    Oke, nu ben ik van het midden naar t begin aan t praten x'D vaagheid ;p

    Oooww vett (H) Ik wil er ook heen!!


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Halloo iedereen :]


    Only losers can act the way you do

    Haha, in mijn verhaal staat drush x'D
    Dat moet crush zijn.

    En heej FREDisonline :]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 17:58 ]

    Hallo ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    De volgende keer gaan we samen n.n
    als ik genoeg geld heb :X