• Goedemiddag.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Sorry dat ik niet zo snel antwoordde ik was bezig of zo. Heb jij wat te vertellen? n-n


    Only losers can act the way you do

    ik ben naar de stad geweest^^
    en kwam een heleboel bekende mensen tegen, nouja.. bekend van die ik ken zeg maar.. >.<

    Leuk n-n Er wonen heel wat bekende mensen in mijn gemeente en buurgemeentes n-n


    Only losers can act the way you do

    FREDisonline schreef:
    Leuk n-n Er wonen heel wat bekende mensen in mijn gemeente en buurgemeentes n-n

    maar ik bedoel bekende mensen van oude school mensen, kinder uit je klas. Mensen die je kent via een soort sportclub etc.. snap je? (nerd)

    en dat vond ik niet leuk, want ik zag er niet uit.. maar ik heb wel een hele leuke bikini gevonden. Vind ik zelf dan (A)

    Zo bedoel je :3 Fijn dat je een leuke bikini hebt gevonden n-n Ik ga maandag naar Antwerpen :9~


    Only losers can act the way you do

    FREDisonline schreef:
    Zo bedoel je :3 Fijn dat je een leuke bikini hebt gevonden n-n Ik ga maandag naar Antwerpen :9~

    ooee.. leuk (nerd) (krul)

    Spamspamspam ofzo


    Only losers can act the way you do

    FREDisonline schreef:
    Spamspamspam ofzo

    x'D (nerd)
    droogheid heerst :Y)

    weetje, het is best wel saaai hier..:X

    Ik durfde dat niet te zeggen :x


    Only losers can act the way you do

    FREDisonline schreef:
    Ik durfde dat niet te zeggen :x

    je mag hier zeggen wat je denkt hoor (krul)
    -al doe ik dat ook niet altijd..:X-

    heb je nog een onderwerp om over te babbelen? n_n

    Nee, komt waarschijnlijk omdat ik moe ben ofzo, of toch. Laat me het verhaal vertellen, duurt wel even ofzo ><


    Only losers can act the way you do

    FREDisonline schreef:
    Nee, komt waarschijnlijk omdat ik moe ben ofzo, of toch. Laat me het verhaal vertellen, duurt wel even ofzo ><

    maakt niks, ik luister/lees wel =)

    Er is een jongen, William, nieuw van vorig jaar (schooljaar 2007-2008) Hij was hysterisch, kon zich niet bedwingen, trapte en slaagde iedereen en was verliefd op Lena K. zij was het enigste meisje voor hem en haar deed hij niets. Hij heeft mij veel pijn gedaan toen, toen hij iedereen wel eens trapte maar het was wel lachen toen hij hysterisch was. Het was wel FOUT, iemand pesten of lachen met iemand is FOUT. Dit jaar (2008-2009) zat hij bij mij in de klas. Hij heeft zichzelf leren bedwingen en werd verliefd op mijn beste vriendin. Hij achtervolgde ons altíjd en we begonnen hem te slagen enzo omdat hij maar niet luisterden als we vroegen of hij weg ging, dat vond hij niet erg en bleef gewoon achter ons aangaan. Dan werd mijn BF gepest omdat hij op haar verliefd is, toen was dat slagen eigenlijk begonnen. Toen werd Roxanne, mijn bestie, bevriend met Shari. Ze begon arrogant en dominant tegenover me te doen en ik vertelde alles tegen William, deels ook omdat hij erover begon. Ik noemde haar wel eens arrogant maar nooit iets ergers ofzo. Toen vertelde William dat tegen R. en begon ze te wenen. Hét teken dat ze me wel leuk vond. Ze verzwegen het dat hij het zei en verzonnen dat ze een kado voor me aan het bedenken waren. R. zei het tegen mij en ik legde uit dat haar nooit een 'arrogant kutwijf' heb genoemd. Al mijn vertrouwen in William was kwijt en mijn band met Roxanne was nog sterker geworden. Op het einde van het schooljaar gaf W. toe dat hij op R. is. Ik ging kapot vanbinnen. Ik was verliefd op hem geworden. R. haat hem, dat staat vast maar ik hem niet. Té impulsief vertelde ik hem in een sms álles, dus dat ik op hem was. En nu probeer ik hem te vergeten omdat hij het waarschijnlijk verschrikkelijk dat ik op hem ben. Sorry voor mijn verhaal ><'


    Only losers can act the way you do