• 'Wanneer hebben jullie geen make-up op ?'

    Ikzelf niet als ik ziek ben ffcourse, als ik gewoon heel moe ben en er he-le-maal geen zin in heb, en mijn huid een beetje goed, mooi, egaal is. Uiteraard draag ik naar school wel altijd make-up.


    The money & the power, bitch.

    Altijd :')


    Only losers can act the way you do

    Als ik ziek ben, of het huis niet uit ga.

    als ik ziek ben.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nu.
    Ik heb heel veel in m'n ogen gewreven en was in de regen buiten dus nu alleen nog wat zwarte vlekken. :Y)


    -

    Als ik ga slapen/pas uit bed kom, als ik uit de douche kom, en als ik ziek ben.
    Als ik niet buiten moet komen meestal gwn mascara.. Mn moeder vindt toch altijd een reden om mij tóch buiten te sturen, en dan wil ik niet zonder.


    And the wheels just keep on spinnin'

    Zondag en zaterdag en als ik geen zin heb.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik draag nooit make-up =)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 22:24 ]


    Stop wishing, Start doing..

    ik draag bijna nooit make-up, meestal alleen tijdens schoolfeesten, uitstapjes met familie tijdens feestdagen, als ik naar een concert ga of als ik er gewoon ff zin in had, maar dan is het meestal niet meer dan eyeliner en mascara :X


    Oh fortune, like the moon, you are changeable

    Als ik ga slapen/zwemmen of ziek ben.

    Als ik s'ochtends vroeg super snel moet, en dus geen tijd heb. En s'nachts natuurlijk, en als ik ziek ben


    Love is the best thing you can get

    in het weekend, behalve als er mensen zijn of ik moet weg, 's nachts, als ik ziek ben,


    Nvt

    ehh, als ik het vergeet op te doen? xD
    gebeurt best vaak eigenlijk tegenwoordig xD
    maar normaal heb ik in het weekend geen make up op, ik ga dan toch vaak het huis niet uit.


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Als ik slaap, Als ik ziek ben of als ik er gewoon geen zin in heb xd


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    ik draag in het weekend geen make-up. oke soms wel. maar ik blijf altijd heel het weekend binnen behalve in de avond. xD

    Altijd.

    Nee echt, ik draag geen make-up.
    Past ook niet zo bij jongens als je het mij vraagt. xD
    Tenzij ik ga emo'en.
    Dan wel. :B


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.