• 'Wanneer hebben jullie geen make-up op ?'

    Ikzelf niet als ik ziek ben ffcourse, als ik gewoon heel moe ben en er he-le-maal geen zin in heb, en mijn huid een beetje goed, mooi, egaal is. Uiteraard draag ik naar school wel altijd make-up.


    The money & the power, bitch.

    als ik niks te doen heb en de hele dag maar een beetje thuis ga zitten.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Als ik slaap. ^^
    Náh, ook als ik toch nergens heen ga of meestal niet als ik op een kamp ofzo ben.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ewhh.
    als ik ziek ben, als ik echt down ben, en soms in het weekend niet x]

    Naar school wel natuurlijk..

    Altijd :O


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik heb haast nooit make-up op, alleen als ik me verveel of als ik naar een feest ga; Verjaardag, schoolfeest, discotheek enz.


    hoi, jij bent leuk.

    Als ik thuis ben en niet van zin ben buiten te komen. :')

    als ik slaap, ziek ben of als ik zo'n luierdagje thuis heb en toch niet het huis uitga :]

    ik ben heel onzeker zonder make-up :/


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik draag nooit make-up..
    Niemand hier in de buurt draagt hier make-up omdat dat hier niet gerespecteerd wordt bij iemand van 14.


    Let the Night embrace you

    als ik ziek ben, als ik in het weekend niks te doen heb (:


    -

    MissShinoda schreef:
    als ik slaap, ziek ben of als ik zo'n luierdagje thuis heb en toch niet het huis uitga :]

    ik ben heel onzeker zonder make-up :/

    Ja, mennn, ik ook (: Echt irritant. Wil ik gewoon één dagje niks doen. Echt gewoon helemaal niks moet ik van me moeder iets ophalen bij de winkel. Huppa, make-up op. Anders 'durf' ik gewoon niet x]


    The money & the power, bitch.

    als ik slaap, als ik ziek ben of er gewoon geen zin in heb.


    I am an idiot, I move.

    Zogoed als altijd.
    Ik draag geen make-up (cat)


    Never run out of reasons to smile...

    Lois schreef:
    (...)
    Ja, mennn, ik ook (: Echt irritant. Wil ik gewoon één dagje niks doen. Echt gewoon helemaal niks moet ik van me moeder iets ophalen bij de winkel. Huppa, make-up op. Anders 'durf' ik gewoon niet x]
    Da's raar, mijn moeder wilt steeds make-up bij me opdoen maar dat wil ik niet, omdat ik er dan júíst niet uizie haha :P.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    als ik slaap, ziek ben of het huis niet uithoef. maar zodra ik naar buiten moet doe ik make-up op, ik verlaat het huis niet zonder.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    DirtyDiana schreef:
    (...)Da's raar, mijn moeder wilt steeds make-up bij me opdoen maar dat wil ik niet, omdat ik er dan júíst niet uizie haha :P.

    Ahaha, tja, dat kan ook (:


    The money & the power, bitch.