• Hello,,
    Ik heb een klein probleempje. Ik moet mijn ouders overhalen. Ik wil graag op 22 September naar Cinema Bizarre. Alleen, mag ik niet. Omdat het vervoer volgens mij moeder een probleem is. Ze wil zelf niet rijden. En daarbij is het ook nog op een doordeweekse dag.
    Heeft iemand tips om ze over te halen. Want serieus, ik wil er echt zo graag heen.


    Music is the new sex

    Ik smeek altijd,sterk af te raden bij de meeste ouders.


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    Ik smeek altijd,sterk af te raden bij de meeste ouders.

    Smeken helpt niet>.<


    Music is the new sex

    mag je niet met openbaar vervoer dan? ;$
    of ga je met een vriendin? dan zou je eventueel die ouders laten rijden?


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    toen ik voor het eerst neer een concert ging was ik 14 maar me zus ging ook mee een die was 17 maar je moet gewoon zeggen dat je de volgende dag weer naar school gaat en dat er niks kan gebeuren neem anders een ouder iemand mee maar smeken moet je echt niet doen xD

    Met een vriendin ofzo gaan? En dan een afspraak maken over het vervoer?


    Love is the movement.

    @BillieJean
    Ik moet vanuit Leeuwarden naar Utrecht en dan rond half 1 in de nacht weer terug. Volgens mijn moeder rijden er dan geen treinen meer...

    @tomismijn
    Heb ik al gezegd. Ik zei dat ik gewoon om 7uur mijn bed weer uit kwam. Maar dat doet haar niks.


    Music is the new sex

    Arme Rachel. Koop de DVD. (aa)


    when words fail, music speaks.

    Ik denk dat het redelijk onmogelijk is, vooral omdat het op een doordeweekse dag is.


    All was well.

    WACHT!
    Ik heb de oplossing. (: Omdat je toch wil acteren [toch?] moet je gewoon nog een keer vragen en als ze weer nee zeggen moet je gaan huilen. (aa)
    OF! Of je moet je ouders verwennen en heel lief doen en slijmen. (aa)


    when words fail, music speaks.

    Unusual schreef:
    @BillieJean
    Ik moet vanuit Leeuwarden naar Utrecht en dan rond half 1 in de nacht weer terug. Volgens mijn moeder rijden er dan geen treinen meer...


    er rijden nog wel treinen om half een snachts, alleen dan om het uur, ofzoiets was het toch?
    kun je op zoeken :)

    Ik heb het voor McFly in een keer gezegt, en bij mij is het voor mn verjaardag, dusseuh, dat word misschien moeilijk x:
    Ik zou... Tja, ik weet het niet. x:


    Destroy what destroys you.

    Unusual schreef:
    @BillieJean
    Ik moet vanuit Leeuwarden naar Utrecht en dan rond half 1 in de nacht weer terug. Volgens mijn moeder rijden er dan geen treinen meer...

    @tomismijn
    Heb ik al gezegd. Ik zei dat ik gewoon om 7uur mijn bed weer uit kwam. Maar dat doet haar niks.

    klopt er rijden dan geen gewone treinen mee, maar misschien is er wel een nacht trein. =)

    blijven smeken. Misschien kun je hun voorwaarden laten stellen die jij dan naleeft als je mag gaan.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 18:50 ]


    Everyone smiles in the same language.

    gwn blijve smeke helpt wel ^^


    Use Your Head,, But Live In Your Heart &#9829;

    EvePrincess schreef:
    gwn blijve smeke helpt wel ^^

    bij mijn ouders meestal niet..:X