• Ik vind het zo dom, ik droom al 2 dagen over mooie jongens die niet bestaan. ><'

    Nacht 1:
    Er was een jongen, hij leek een beetje op Alex Pettyfer, ik was ongeveer 17 en hij zat in mijn klas. We moesten iets doen en dan was er een kamer waar we naartoe gingen toen iedereen weg was er stonden drie aparte bedden naast elkaar en één tweepersoonsbed en toen kuste we, toen hoorde we iemand en gingen we schuilen onder het bed, het was de leerkracht en hij vond ons. We gingen weg en toen liep de jongen weg. Toen werd ik wakker. ><'

    Nacht 2:
    Droom 1:
    Het was een zwartharige jongen met blauwe ogen en hij zei rare dingen maar die hadden wel véél betekenis in die droom of zo. Toen hij me wou kussen werd ik wakker. ><'

    Droom 2: Ik was een koppel met Edward (van Twilight, maar daar was hij geen vampier, hij leek meer op Edward dan op Rob) en bevriend met zijn familieleden en toen vroeg een kind waarom dat ik ineens zoveel vrienden had. Toen moest Edward weg, ik kuste hem. En toen waren er nog dingen maar die weet ik niet meer. En toen werd ik wakker. ><'

    Maar het rare is dat ik in elke droom echt de verliefdheid, de pijn,... alle gevoelens voelde alsof ik het zelf meemaakte.

    Ik vind het zo stom dat ik al 2 dagen daarover droom en ik vind het nog stommer dat ik over Edward droomde omdat ik helemaal niet geobserdeerd ben door Twilight ofzo. -.-
    En nu vraag ik me af of iemand weet waardoor dat komt dat ik over jongens droom ofzo.
    Bedankt om dit onzinnige topic te lezen n_n

    [ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 16:40 ]


    Only losers can act the way you do

    Omdat je verlieft op andere jongens bent ofzo?
    Het is wel heel moeilijk te zeggen waarom je dat droomt, eigenlijk ;x

    xACCURATE schreef:
    Omdat je verlieft op andere jongens bent ofzo?
    Het is wel heel moeilijk te zeggen waarom je dat droomt, eigenlijk ;x


    None but ourselves can free our minds.

    Omdat het zomer is :Y) Nee, eerlijk gezegt heb ik geen idee. Ik heb ook wel van die rare dromen, & i kweet ook niet van waar die komen :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xACCURATE schreef:
    Omdat je verlieft op andere jongens bent ofzo?
    Het is wel heel moeilijk te zeggen waarom je dat droomt, eigenlijk ;x
    Echt verliefd ben ik niet, maar ik probeer wel een jongen te vergeten omdat ik niet op hem wíl verliefd zijn en omdat ik mezelf alleen toch maar zou kwetsen als ik na een tijd niet meer op hem ben ofzo.


    Only losers can act the way you do

    wat is er nou weer erg aan dat van jongens droomt
    ik zou echt in de wolken zijn als ik dat had XD


    en ik voel ook altijd de verliefdheid en de pijn
    daarom vind ik ze ook altijd zo fijn


    To The Stars Through Adversity

    CherryLoser schreef:
    (...)Echt verliefd ben ik niet, maar ik probeer wel een jongen te vergeten omdat ik niet op hem wíl verliefd zijn en omdat ik mezelf alleen toch maar zou kwetsen als ik na een tijd niet meer op hem ben ofzo.

    Misschien probeer je dan onbewust in je dromen om die jongen te vergeten met andere jongens om te gaan ofzo n.n