• het topic van JOYCEVIPx liet me denken. Tegenwoordig worden jongens echt steeds ijdeler, sommige staan echt een uur voor die spiegel en scheren zich ook overal. Maar ik vind dat zo onmannelijk! kijk (haast) niemand wil een behaarde gorilla als man, maar ik vind zo'n jongen die zo enorm ijdel is helemaal niet aantrekkelijk :/ Ik vind beenhaar bij mannen er sowieso bij horen en oksel haar, dat kan getrimt worden maar ik vind het ook dat dat gewoon mannelijk is. Straks wordt het normaal voor mannen om je óveral te scheren en is make-up dragen ook normaal o.o ik vind dat echt een vreemd idee. Ik vind dat mannen steeds meer verwijfd raken en dan heb je mensen die zeggen van 'laat hun ook maar eens een keertje hún haar afscheren', maar ik zie het eerder als, als ik een keertje geen zin heb om bijv. mijn benen te scheren mag hij niet zeuren want hij heeft 3x zoveel :p

    Ik weet niet hoe jullie erover denken maar ik heb veel liever een vriend met gewoon mannelijk haar en geen met (bijna) alles gescheerd.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Metrosexuelen zijn grappig :$

    en ergens heb je gelijk. ik kan totaal niet tegen ijdele jongens x-x


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind dat je half gelijk hebt ^^ Beenhaar moet gewoon beenhaar zijn x'D Das gay als je het scheert.


    Your make-up is terrible

    Ik ben het met je eens. =D


    None but ourselves can free our minds.

    Mannen mogen van mij verzorgd zijn ^^ Maar niet zo helemaal, weet je? Ik vind verzorgde mannen wel mooi ^^ En make-up vind ik ook niet echt erg. Naja, ik val blijkbaar op rare mannen ofzeu? XD


    Slowly floating to the sky...

    vn my mogn ze zich overal schern ze xD als ik een jongen zie met echt FUCKINGVEEL haar op z'n borstkas, of benen,of rug ..dn vertrekt hij voor mij al in de min x)
    hij mag wel veel haar op z'n koppi hebben:P
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik was vandaag gaan zwemmen -lekker boeiend x'd-, zien ik en mijn vriendinnen daar zo een 'jongen'; overal geschoren mét roze zwemshort x'd
    We hebben die gast echt ziten uitlachen dat het niet mooi meer was ;o maar wat wil je! je had hem moeten zien xD


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    NOU.
    Meiden dragen ook broeken enzo. Wat ook begon als 'Mannen kleding'. Als die persoon dat toch graag wil, wie ben ik om hem tegen te houden? En als een persoon zich graag scheert? Wat is daar mis mee? En was als hij zich niet scheert? Het gaat uiteindelijk toch om de persoonlijkheid.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Baard scheren en daar mag hij ophouden van mij.
    Ik zou persoonlijk nogal een ':"}' hoofd trekken als mijn vriendje ineens zijn haren op benen of waar dan ook weg begon te halen.
    Mannen horen mannelijk. Gladde beentjes en okseltjes zijn NIET mannelijk. :'{


    Mew <3

    Inderdaad!
    Ik hou ook niet van gladgeschoren :W Ik vind dat juist vies ;'D

    [ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 17:48 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Mee eens. Maar mannen mogen zich wel scheren :Y) Als ze maar niet te ijdel worden.
    X


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik vind het juist mooi. Een geschoren buik, rug, oksels en benen. Beenhaar moet er altijd wel zijn maar niet te veel maar zonder is ook best mooi. Kijk, mijn broer is nog maar 14 en je zou denken dat het een weerwolf is. Zijn benen zijn té behaard. Zijn haar gaat tot de helft van zijn voet en hij heeft zelfs al meer haar dan mijn vader die zijn benen nog nóóít heeft geschoren. Een behaarde buik en rug vind ik áfschuwelijk. Okselhaar kan nog maar als het te veel word vind ik het onverzorgd. In mijn ogen komt jou redenering op hetzelfde neer als: mannen moeten behaard zijn anders zijn ze niet mannelijk, alleen vrouwen mogen pijn lijden om er mooi uit te zien, mannen mógen niet mooi en verzorgd zijn.


    Only losers can act the way you do

    Ik heb er geen problemen mee als mannen hun oksels scheren. Maar ze hoeven niet zo ijdel als vrouwen te worden, dat is errug gay.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Enjoythefall schreef:
    Ik was vandaag gaan zwemmen -lekker boeiend x'd-, zien ik en mijn vriendinnen daar zo een 'jongen'; overal geschoren mét roze zwemshort x'd
    We hebben die gast echt ziten uitlachen dat het niet mooi meer was ;o maar wat wil je! je had hem moeten zien xD
    Het is toch niet dat hij iets roos draagt en dat hij er verzorgd uit wilt zien dat hij geen jongen is? De knapste jongens van mijn school dragen roze shirts. Roze zwembroeken. So? Roos is sexy, als je er mee staat.


    Only losers can act the way you do

    daar ben ik het niet mee eens (:
    ik vind rug,buik en borsthaar echt AF-SCHU-WE-LIJK:X
    en okselhaar,ik vind niet dat daar zo'n hele bos haar mag hangen,een beetje mag,dat je ziet dat het is afgeschoren maar dat er niet echt veel is,das voor mij het beste ^^
    en beenhaar moet hij dan weer wel hebbe,maar voethaar wéér niet (;


    everybody needs a song.

    Beenhaar is oké, maar rughaar, borsthaar en okselhaar vind ik om te kotsen. Een klein beetje, heel klein beetje borsthaar mag, maar als het richting geval weerwolf nijgt, no way.


    Save me with your love tonight.