• het topic van JOYCEVIPx liet me denken. Tegenwoordig worden jongens echt steeds ijdeler, sommige staan echt een uur voor die spiegel en scheren zich ook overal. Maar ik vind dat zo onmannelijk! kijk (haast) niemand wil een behaarde gorilla als man, maar ik vind zo'n jongen die zo enorm ijdel is helemaal niet aantrekkelijk :/ Ik vind beenhaar bij mannen er sowieso bij horen en oksel haar, dat kan getrimt worden maar ik vind het ook dat dat gewoon mannelijk is. Straks wordt het normaal voor mannen om je óveral te scheren en is make-up dragen ook normaal o.o ik vind dat echt een vreemd idee. Ik vind dat mannen steeds meer verwijfd raken en dan heb je mensen die zeggen van 'laat hun ook maar eens een keertje hún haar afscheren', maar ik zie het eerder als, als ik een keertje geen zin heb om bijv. mijn benen te scheren mag hij niet zeuren want hij heeft 3x zoveel :p

    Ik weet niet hoe jullie erover denken maar ik heb veel liever een vriend met gewoon mannelijk haar en geen met (bijna) alles gescheerd.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    CherryLoser schreef:
    Ik vind het juist mooi. Een geschoren buik, rug, oksels en benen. Beenhaar moet er altijd wel zijn maar niet te veel maar zonder is ook best mooi. Kijk, mijn broer is nog maar 14 en je zou denken dat het een weerwolf is. Zijn benen zijn té behaard. Zijn haar gaat tot de helft van zijn voet en hij heeft zelfs al meer haar dan mijn vader die zijn benen nog nóóít heeft geschoren. Een behaarde buik en rug vind ik áfschuwelijk. Okselhaar kan nog maar als het te veel word vind ik het onverzorgd. In mijn ogen komt jou redenering op hetzelfde neer als: mannen moeten behaard zijn anders zijn ze niet mannelijk, alleen vrouwen mogen pijn lijden om er mooi uit te zien, mannen mógen niet mooi en verzorgd zijn.


    nee zoals ik al zei, ik wil heus geen behaarde gorilla als man :p en ik vind rug en borsthaar (zoals bijv, van die oude mannen o.o) ook niet bepaald geweldig maar ik vind het gewoon enorm onmannelijk als mannen hun benen en oksels gaan scheren enzo ;] en nee ik heb nooit gezegt dat vrouwen wel maar moeten pijnlijden en mannen mogen dat niet o.o dat slaat nergens op, mannen hebben sowieso meer haar als vrouwen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Boyiloveyou schreef:
    daar ben ik het niet mee eens (:
    ik vind rug,buik en borsthaar echt AF-SCHU-WE-LIJK:X
    en okselhaar,ik vind niet dat daar zo'n hele bos haar mag hangen,een beetje mag,dat je ziet dat het is afgeschoren maar dat er niet echt veel is,das voor mij het beste ^^
    en beenhaar moet hij dan weer wel hebbe,maar voethaar wéér niet (;


    haha voldoet je vriend daaraan? :p
    en zoals ik al zei ik houd ook niet van die bossen haar onder oksel (dat kun je trimmen) en borst en rughaar dat moet ook geen oerwoud zijn, maar een beetje vind ik wel normaal.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ijdelheid hou ik ook niet van ,maar dat hij zich scheert of make-up draagt boeit me opzich niet(tenzij je zo iets als Bill hebt natuurlijk)

    Ergens vind ik het ook wel weer mannelijk om er voor uittekomen, daar hbe je toch echt ballen voor nodig(en ik hoop dat mannen ballen hebben)

    hoewel zo'n modellen look ik ook niks vind,eigenlijk boiet het niet als hij maar niet langer dan 10 min per dag in de badkamer staat(tenzij hij zich moet schrere naatuurlijk)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 19:39 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    MissShinoda schreef:
    (...)

    haha voldoet je vriend daaraan? :p
    en zoals ik al zei ik houd ook niet van die bossen haar onder oksel (dat kun je trimmen) en borst en rughaar dat moet ook geen oerwoud zijn, maar een beetje vind ik wel normaal.

    jaa hij voldoet daaraan hoor ^^


    everybody needs a song.

    CherryLoser schreef:
    (...)Het is toch niet dat hij iets roos draagt en dat hij er verzorgd uit wilt zien dat hij geen jongen is? De knapste jongens van mijn school dragen roze shirts. Roze zwembroeken. So? Roos is sexy, als je er mee staat.


    Mhuaha, ik weet wel dat jongens knap kunnen zijn met roze, maar je had deze moeten zien. Hij was écht verwijfd! Je hebt er zo; sexy jongens in roze en verwijfden. Ik heb het op die laatste (;


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    mijn vriendje heeft keiveel haar op zn benen, echt zo'n dik oerwoud. n_n ik vind het wel sexy eigenlijk. en hij heeft ook van dat leuke haar waar je 1 hand doorheen haalt en het zit goed. =3 daar val ik op. niet op van die gladgeschoren "i wanna be model" mannen ôo


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    MissShinoda schreef:
    (...)

    nee zoals ik al zei, ik wil heus geen behaarde gorilla als man :p en ik vind rug en borsthaar (zoals bijv, van die oude mannen o.o) ook niet bepaald geweldig maar ik vind het gewoon enorm onmannelijk als mannen hun benen en oksels gaan scheren enzo ;] en nee ik heb nooit gezegt dat vrouwen wel maar moeten pijnlijden en mannen mogen dat niet o.o dat slaat nergens op, mannen hebben sowieso meer haar als vrouwen.
    Zo bedoel je ;o Ik heb je tekst nog eens gelezen en ik wil ook niet bepaald ijdele mannen, als ze maar verzorgd en géén gorilla zijn. :]


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    (...)Zo bedoel je ;o Ik heb je tekst nog eens gelezen en ik wil ook niet bepaald ijdele mannen, als ze maar verzorgd en géén gorilla zijn. :]


    haha idd :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    beenhaar mág van mij niet af ö
    okselhaar moet niet persé af, maar ik zou er niets tegen hebben moest mijn lief het afdoen, hello: leuk zo'n bos haar onder je oksels als je zweet ><.
    Ik verkeer niet met een bosaap, borsthaar moét gewoon af :X


    -

    Hmm... Wat is er zo ijdel aan? Ik vind het eerder schoon, het is namelijk érg onaantrekkelijk om het bed te delen met een gast die niet zichtbaar is door zijn haren. :]


    Scream for mercy!

    Kijk, mannen scheren hun okselhaar omdat het gaat stinken, net als borsthaar etc. Komt doordat je zweet. En soms ook omdat het anders een oerwoud wordt wat ook weer te ver gaat :'D Maar welke vent die geen wielrenner/topvechter is scheert nou zijn benen? xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Beenhaar moet blijven, ik vind dat soms zelfs sexy bij een man. Maar okselhaar vind ik echt ranzig! Sorry, maar als een man dat weg haalt ben ik blij! Hetzelfde geld voor rughaar en borsthaar. Sorry ik vind dat gewoon onhygiënisch (?)

    XD


    -

    DesperateFLY schreef:
    Beenhaar is oké, maar rughaar, borsthaar en okselhaar vind ik om te kotsen. Een klein beetje, heel klein beetje borsthaar mag, maar als het richting geval weerwolf nijgt, no way.

    ThePhenom schreef:
    Kijk, mannen scheren hun okselhaar omdat het gaat stinken, net als borsthaar etc. Komt doordat je zweet. En soms ook omdat het anders een oerwoud wordt wat ook weer te ver gaat :'D Maar welke vent die geen wielrenner/topvechter is scheert nou zijn benen? xD


    ja oke, maar je hoeft je okselhaar niet totaal wegtehalen..
    & veel jammer genoeg, het is echt een rage onder vooral van die merkkleding jongens..

    [ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 20:47 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Borst en rug haar vind ik echt afschuwlijk. Maar wat bedoelen jullie met buikhaar? Zo'n hangende bierbuik die vol haren zit (XD) of gewoon zo'n lijntje vanonder zijn navel richting ondergoed ??
    Nja, zo'n hele behaarde buik vind ik niks maar zo'n lijntje kan ik wel mee leven.. En oksel en beenhaar vind ik eigenlijk wel mannelijk..


    I am in love with a fairytail