• het topic van JOYCEVIPx liet me denken. Tegenwoordig worden jongens echt steeds ijdeler, sommige staan echt een uur voor die spiegel en scheren zich ook overal. Maar ik vind dat zo onmannelijk! kijk (haast) niemand wil een behaarde gorilla als man, maar ik vind zo'n jongen die zo enorm ijdel is helemaal niet aantrekkelijk :/ Ik vind beenhaar bij mannen er sowieso bij horen en oksel haar, dat kan getrimt worden maar ik vind het ook dat dat gewoon mannelijk is. Straks wordt het normaal voor mannen om je óveral te scheren en is make-up dragen ook normaal o.o ik vind dat echt een vreemd idee. Ik vind dat mannen steeds meer verwijfd raken en dan heb je mensen die zeggen van 'laat hun ook maar eens een keertje hún haar afscheren', maar ik zie het eerder als, als ik een keertje geen zin heb om bijv. mijn benen te scheren mag hij niet zeuren want hij heeft 3x zoveel :p

    Ik weet niet hoe jullie erover denken maar ik heb veel liever een vriend met gewoon mannelijk haar en geen met (bijna) alles gescheerd.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik ben het half met je eens.
    Beenhaar scheren bij mannen vind ik onnodig, alleen als hun hobby fietsen is dan kan het haast niet anders :'D
    maar ik vind borsthaar goor ofzo, dus dat moet er echt af :x


    You're a star in heaven.

    MissShinoda schreef:
    (...)

    ja oke, maar je hoeft je okselhaar niet totaal wegtehalen..
    & veel jammer genoeg, het is echt een rage onder vooral van die merkkleding jongens..

    Klopt, maar ik scheer het ook gewoon eens in de zoveel tijd (A) Meer omdat het gaat stinken dan omdat het leuk staat xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Klopt, maar ik scheer het ook gewoon eens in de zoveel tijd (A) Meer omdat het gaat stinken dan omdat het leuk staat xD


    ja oke maar dát vind ik dan weer logisch :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    en dan zeggen ze dat vrouwen ijdel zijn terwijl ze zelf druk maken over alles.. pfff


    Love is the movement <3