• De stelling van vandaag luidt:
    Respect moet je verdienen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    ja en nee ik vind dat je zoiezo respect voor je ouders en familie moet hebben maar verder met leefdtijdsgenoten wel


    you were born original don't die as a copy

    helemaal mee eens
    als je zelf met respect behandelt wilt worden, moet je dat verdienen door anderen ook met respect te behandelen!

    Eens, ik bedoel als jij de bitch uit hangt tegen iemand die niets heeft gedaan, dan is het kinda logisch dat je geen respect verdient?


    I don't need words to feel those lips.

    Mee eens!


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Voorrang Respect moet je krijgen, niet nemen.


    -

    Deels mee eens.

    Ik vind dat je respect eigenlijk alleen kunt verliezen. Als je iemand niet kent, kun je je daar niet zomaar respectloos tegen gaan gedragen.


    blame the bully.

    jaa, door gewoon aardig en beleefd te zijn. je snapt het wel n_n als jij respectvol tegen mensen doet dan doen ze dat ook terug n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    pucky schreef:
    ja en nee ik vind dat je zoiezo respect voor je ouders en familie moet hebben maar verder met leefdtijdsgenoten wel

    Ik ben opgegroeid met de cultuur waarin respect voor je ouders heel hoog in het vaandel staat. Maar als mijn ouder me niet goed behandelt, dan heb ik geen reden hem/haar te respecteren op dat punt. Al helemaal niet als er fysiek geweld van te pas komt. Het is altijd een contrareactie. What you give is what you get.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2009 - 13:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Screwed schreef:
    Wat een schijtstelling, iedereen is het er mee eens :'D

    Inderdaad,
    een stelling is pas leuk als er een hevige discussie uit voort kan komen:X


    ok

    mee eens


    Crocky : )

    Willom schreef:
    Ik vind dat je respect eigenlijk alleen kunt verliezen. Als je iemand niet kent, kun je je daar niet zomaar respectloos tegen gaan gedragen.



    Ooh jawel :X
    Ik ben het met de stelling eens, zoals de meesten hier :'D


    -

    Mee eens.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Half eens, maar niet half oneens. Het is wat ingewikkeld. xD
    Ik vind bijvoorbeeld zeker wel dat respect verdiend moet worden, als je iemand al wat langer kent. Dat betekent dus niet dat je iedereen die je net ontmoet respectloos moet behandelen, met als smoesje 'Dat moet je eerst verdienen.'.
    Dus ik zou zelf de stelling anders formuleren. Bijvoorbeeld als 'Respect moet je behouden.'.

    Ah well. ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Willom schreef:
    Ik vind dat je respect eigenlijk alleen kunt verliezen. Als je iemand niet kent, kun je je daar niet zomaar respectloos tegen gaan gedragen.


    Inderdaad, wat jij zei. ^^
    (Ik kom er nu pas achter dat jij het al eerder had gezegd. =') )


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!