• De stelling van vandaag luidt:
    Respect moet je verdienen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Oneens?
    Ben ik nou echt de enige?
    Respect is ook voor een oud dametje opstaan in een overvolle bus. Je weet dan toch niet of die het verdiend? Mss is het wel zo'n afschuwelijke ouwe taart die altijd kribbig is.

    Als mensen alleen respect kunnen verdienen gaat het heel anders worden in de wereld.


    Ik vind dat je sowieso respect moet tonen en moet proberen te tonen, ook al verdiend die gene het niet. Laat zien dat jij het wel kan.


    ×Bury all your secrets in my skin×

    helemaal mee eens ^.^
    (hoewel ik zelf voor niemand respect heb)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 14:48 ]


    ~Lucky Cat~

    Oneens, respect moet je voor iedereen hebben. Zonder dat hij/zij het verdiend. En als je er pás achter komt dat hij/zij geen respect verdiend, dan kun je er nog over twijfelen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 14:50 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Madenaaaaah schreef:
    Lijkt me logisch, toch?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Natuurlijk!


    Let's do this poo

    Dat ligt eraan wat voor een respect. Kijk, je moet voor iedereen een bepaalde hoogte respect hebben. Maar als het gaat om gewaardeerd worden als iemand waar je tegenop kijkt, dan vind ik wel dat je het moet verdienen.


    Life is hard and then we die

    eens

    totaal meee eeeeens


    What if your best isn't good enough?

    TWINcest schreef:
    Oneens?
    Ben ik nou echt de enige?
    Respect is ook voor een oud dametje opstaan in een overvolle bus. Je weet dan toch niet of die het verdiend? Mss is het wel zo'n afschuwelijke ouwe taart die altijd kribbig is.

    Als mensen alleen respect kunnen verdienen gaat het heel anders worden in de wereld.


    Ik vind dat je sowieso respect moet tonen en moet proberen te tonen, ook al verdiend die gene het niet. Laat zien dat jij het wel kan.

    Zo eens met jou o.o

    eens

    1000000% mee eens.

    Silhouettes schreef:
    Niet echt mee eens. Ik vind dat je eerst respect moet krijgen.

    ja, mee eens


    One Day you'll remember me...

    Mee eens!


    Just a simple "I love you" (:

    mee eens.


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!