• Het valt me op dat die bij velen op vakantie zijn. Ik berisp jullie niet omdat jullie die niet gebruiken. Maar het valt me gewoon op. Ikzelf kan niet zonder hoodletters en leestekens, dat staat zoveel mooier en dat leest ook makkelijker.
    -mijn mening-

    Het is mij niet echt opgevallen maar volgens mij doe ik het zelf niet..?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nou laten ze dan maar uitgerust weer terug komen van vakantie :)

    Mij maakt het niet uit als je maar duidelijk schrijft. en niet in breezer enzo. (A) en volgens mij schrijf ik nog redelijk met hoofdletters en leestekens


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind ook dat het gemakkelijker leest enzo, maar ik let er niet altijd op. Voor deze reactie doe ik dat speciaal wel eens :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Klopt ;]
    vooral die verhalen zonder :$, ik word er soms echt chagrijnig van, en lees ik ze niet. xD
    of of of als ze schrijven; 'vondt' :$ van die super erge spelfouten. :$


    ghehe.


    It's not the same without you.

    HEARTCRASH schreef:
    Klopt ;]
    vooral die verhalen zonder :$, ik word er soms echt chagrijnig van, en lees ik ze niet. xD
    of of of als ze schrijven; 'vondt' :$ van die super erge spelfouten. :$


    ghehe.


    ikvind zulke spelfouten niet erg maar als ze zij typpen inplaats van zei en al dat soort dingen daar erger ik me veel sneller aan.


    We can only learn to love by loving.

    HEARTCRASH schreef:
    Klopt ;]
    vooral die verhalen zonder :$, ik word er soms echt chagrijnig van, en lees ik ze niet. xD
    of of of als ze schrijven; 'vondt' :$ van die super erge spelfouten. :$


    ghehe.

    Jua, idd. Zo ben ik ook. Dan heb ik iets van; Ik kom terug wanneer jij deftig kan schrijven.

    Het is niet dat ik ze zelf altijd gebruik, maar ik erger me dood aan verhalen vol spelfouten, zonder hoofdletters en zonder leestekens.
    Het leest zo vreselijk onhandig.


    Up to the sky, To win, or die!

    Ik gebruik dat zelf ook altijd. Voor dezelfde redenen als jij. Als men ze niet gebruikt vind ik dat irritant :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik erger mij daar ook wel eens aan, maar ik plaats ze zelf niet altijd op de juiste plaats dusja.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik vergeet ze wel eens maar het valt mij nu op dat iedereen die nu een bericht post wel met hoofdletters en schrijftekens typt :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    xRapunzel schreef:
    (...)
    Jua, idd. Zo ben ik ook. Dan heb ik iets van; Ik kom terug wanneer jij deftig kan schrijven.
    Gheheh ja dat kan ik begrijpen. Maar aan de andere kant, als mensen anders gaan schrijven dan de woorden die ze normaal in de mond nemen staat er in mijn ogen niets meer als gezever en crap. Dus er is daarin ook weer een té..


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik haat het als er verhalen zijn zonder leestekens & hoofdletters, heel stomme spelfouten, onrealistische verhalen/storys en zeker dit :
    Jij :
    Hij :
    ...
    Er bestaat ook zo iets als 'aanhalingstekens'
    Snap ?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2009 - 18:36 ]

    HEARTCRASH schreef:
    Klopt ;]
    vooral die verhalen zonder :$, ik word er soms echt chagrijnig van, en lees ik ze niet. xD
    of of of als ze schrijven; 'vondt' :$ van die super erge spelfouten. :$


    ghehe.

    Niet iedereen kan er wat aan doen, o.k. met 'vondt' meschien wel maar met sommige worden weet ik echt niet hoe je ze schrijft(zoals geemancipeert of annabolesteoried ofzo, maar wie weet dat wel?).Daarom schrijf ik het ook altijd eerst een word, maar dat ga ik echt niet doen in het forum dan blijf ik bezig.het enige wat ik doe is het nog een keer na lezen.

    Ik vind het vooral irritant als er zonder leestekens word geschreven,maar hoofdletters(op het forum) vind ik niet zo'n grote ramp.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2009 - 18:48 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Op het forum erger ik me er minder aan dan in de quizen/stories zelf.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'