• Hallo folks.

    het is een lang verhaal en uiteindelijk heb ik jullie nodig.

    Ik heb 4vmbo gedaan, ben net klaar met 4havo, en ga volgend jaar dus voor de 2de keer examen doen. 5havo.

    Nu was ik erg lui en had geen zin in school dit jaar, dus ging ik de hele tijd niet over.
    ik deed een week mn best en ik ging over maar goed!


    ik had me dus opgegeven voor de zekerheid op een mbo opleiding fotografie. ik moest opdrachten doen en blabla. en ik werd aangenomen!
    maar goed ik ga over, dus heb ik het niet 'aangenomen.' (snap je het nog?)

    nu wil ik het liefst hierna ook iets met fotografie gaan doen.

    MAAR.

    wie wat waar hoe?
    doet een van jullie hier iets met fotografie? of gaat er iets mee doen?
    weet 1 van jullie hoe zo'n opleiding is?
    hou je je (uberhaubt) ook bezig met fotografie?

    de lat ligt namelijk tig keer zo hoog als op een mbo opleiding. en ik ben bang dat ik niet creatief genoeg ben, al probeer ik altijd zo creatief mogelijk te zijn.

    help? (cat)

    Hihih,
    ik ken 2 mensen die bezig zijn met fotografie, maar god. Ik zou het zelf niet weten; en ik ken ze nou ook weer niet zoo goed dat ik het kan vragen. Misschien wil je hun hyves link? :'$

    Barbaraaaaah schreef:
    Hihih,
    ik ken 2 mensen die bezig zijn met fotografie, maar god. Ik zou het zelf niet weten; en ik ken ze nou ook weer niet zoo goed dat ik het kan vragen. Misschien wil je hun hyves link? :'$


    haha thanks! :] maar is niet nodig hoor,
    het gaat me meer om de opleiding, en hoe het is, en hoe hun aanmelding gingen en zo..
    wat waarschijnlijk onmogelijk is om hier antwoord op te krijgen op quizlet xD

    Geen idee. Ik doe die richting niet. Sorry.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ga er volgend jaar mee beginnen (A)

    Ik wil na mijn havo 'n fotografie opleiding doen. Maar volgens mij moet je dan echt zo'n hele goede spiegelreflex camera hebben, en daar heb ik geen geld voor en ik krijg 'm ook niet, dus dat suckt hard.
    Weet jij mischien of dat verplicht is?(A)


    Sweet dreams will come true.

    ik doe die richting niet, maar mijn pa heeft na zijn middelbaar aan de hoge school en opleiding fotografie gevolgd, misschien kun je dat doen ?


    Just a simple "I love you" (:

    xSTARGIRL schreef:
    Ik wil na mijn havo 'n fotografie opleiding doen. Maar volgens mij moet je dan echt zo'n hele goede spiegelreflex camera hebben, en daar heb ik geen geld voor en ik krijg 'm ook niet, dus dat suckt hard.
    Weet jij mischien of dat verplicht is?(A)


    Same here.

    Oke, het duurt nog 4 jaar, maar het staat nu vast wat ik wil worden. Fotografe, van wat maakt mij niet uit. Ik wil ook een opleiding fotografie doen na de havo, alleen ik heb er nu nog hélemaal geen verstand van, van opleidingen enzo.
    Maar voor mij is het makkelijk om zo'n camera te krijgen aangezien mijn vader goed bevriend is met de eigenaar van de camerawinkel, om het maar zo te zeggen. Dus mijn vader kan goedkoop camera's en spul krijgen. Alleen ik weet niet hoe het bij jou zit?


    a figment of your imagination

    Talkative schreef:
    (...)

    Same here.

    Oke, het duurt nog 4 jaar, maar het staat nu vast wat ik wil worden. Fotografe, van wat maakt mij niet uit. Ik wil ook een opleiding fotografie doen na de havo, alleen ik heb er nu nog hélemaal geen verstand van, van opleidingen enzo.
    Maar voor mij is het makkelijk om zo'n camera te krijgen aangezien mijn vader goed bevriend is met de eigenaar van de camerawinkel, om het maar zo te zeggen. Dus mijn vader kan goedkoop camera's en spul krijgen. Alleen ik weet niet hoe het bij jou zit?
    Das wel makkelijk :] Nou ik ken niemand die bij zo'n winkel werkt. Mijn vader is gierig. Ik heb een gat in mijn hand en mijn moeder moet voor 6 personen boodschappen doen en alles, dus zij heeft ook geen geld over...
    Bij mij duurt het trouwens nog maar 2 jaar want ik ga nu naar 4HAVO.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 11:52 ]


    Sweet dreams will come true.

    haha vertel, waar gaan jullie die opleidingen volgen?

    ik kan btw wel makkelijk aan een SLR komen.

    screamlauder schreef:
    haha vertel, waar gaan jullie die opleidingen volgen?

    ik kan btw wel makkelijk aan een SLR komen.
    Ik heb nog geen idee waar ik 'm ga doen. Maar waarschijnlijk zit er wel zo'n HBO opleiding Fotografie in Leiden ofzo, lekker dichtbij voor mij :]


    Sweet dreams will come true.

    Ik heb basis, en ik wil dat ook gaan doen over 2 jaar.
    alleen heb ik ook geen idee waar het moet. &zo.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    kan je dat niet vinden op internet ? ;D


    -

    xSTARGIRL schreef:
    (...)Ik heb nog geen idee waar ik 'm ga doen. Maar waarschijnlijk zit er wel zo'n HBO opleiding Fotografie in Leiden ofzo, lekker dichtbij voor mij :]


    Alweer same here. Even naar Alphen a/d Rijn, een kwartiertje in de trein en hoppa :P.


    a figment of your imagination

    Talkative schreef:
    (...)

    Alweer same here. Even naar Alphen a/d Rijn, een kwartiertje in de trein en hoppa :P.
    Ik woon in Alphen :'D


    Sweet dreams will come true.

    xSTARGIRL schreef:
    (...)Ik heb nog geen idee waar ik 'm ga doen. Maar waarschijnlijk zit er wel zo'n HBO opleiding Fotografie in Leiden ofzo, lekker dichtbij voor mij :]



    Haha ja voor mij dus niet.
    ik zat ook al te kijken

    groningen,
    amsterdam,
    leiden,

    .. pff. niet echt dichtbij voor mij,