• Hey mensen,

    In augustus gaat mijn neem trouwen in Italië en ik wil als een verrassing zingen voor hun, maar nu zoek ik een lied die niet te hoog is, maar wel lekker is om op de swingen.

    Zoals ik bijvoorbeeld voor mijn ouders hun 20 jaar huwelijk "Lemon Tree" heb gezongen, omdat dit tijdens hun huwelijk de openingsdans was, wil ik dus ook voor mijn neem gaan doen.
    Maar het probleem is dus dat ik niet weet welk nummer ik zou moeten zingen. Ik wil hem namelijk wel alvast gaan instuderen, zodat ik geen foutjes ga maken. HALP.

    Mijn neem is vol Nederlands, maar zijn vriendin (dan natuurlijk vrouw) is half Italiaans(ze is prachtig tho, wauw).
    Dus misschien een lied waar iets Italiaans in voorkomt, maar voor de rest wel Engels.

    Alvast bedankt voor het meehelpen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou het zo gauw niet weten - ik ken niet veel nummers waar Italiaans in voor komt hahaha. Wat je evt wel zou kunnen doen, als je een mooi nummer hebt gevonden kijken of je (evt met behulp van je neef of zijn schoonfamilie) een stukje kan vertalen naar het Italiaans, dat maakt het gelijk ook een stukje persoonlijker!


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik hou van dit nummer.

    You & I (by chance)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2018 - 1:16 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Eilandpiraat schreef:
    Ik zou het zo gauw niet weten - ik ken niet veel nummers waar Italiaans in voor komt hahaha. Wat je evt wel zou kunnen doen, als je een mooi nummer hebt gevonden kijken of je (evt met behulp van je neef of zijn schoonfamilie) een stukje kan vertalen naar het Italiaans, dat maakt het gelijk ook een stukje persoonlijker!


    Niemand mag het weten xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.