• Ik vind persoonlijk dat Tokio Hotel , sinds ze in Amerika een beperkte beroemdheid hebben , een enorm EGO hebben, vooral dan Bill en Tom!
    Gustav en Georg zijn normale gasten gebleven maar B&T zijn dikkennekken geworden! Voor het laatst wouden de tweeling niet eens handtekeningen uitdelen in Duitsland omdat ze geen zin hadden terwijl Gustav en Georg wel handtekeningen gaven, en dan zijn B&T verwondert dat ze werden bekogeld met eten en zulke sh*t! Ik ben al een tijdje geen fan meer van hun, hun muziek blijf ik oké vinden maar hun moet ik niet! Ik en mijn vriendin zijn een paar maanden terug naar een concert geweest in Amerika, en daar hebben ze niet eens de helft zoveel succes tijdens hun concerten als in Europa.
    Ik vind TH nu maar een overschat bandje, en hoop dat de TH-haters wel eens gelijk kunnen krijgen door te zeggen dat ze hopelijk binnenkort uit music bussiness gaan.
    Ik weet wel dat ik nu veel tegenrepons ga krijgen van de THlovers maar dit is mijn eigen mening en ik vind dat we (de haters en diegene die al die belangstelling beu zijn rond hun ookal hebben ze al 2jaar geen album uitgebracht) eens onze mening mogen geven :)


    Let the music hit you

    xThexXxShitx schreef:
    ze gaan echt wel niet zeggen van : " Oh, Tom heb je het al gelezen : 'meisje pleegt zelfmoord om Bill K.' ... Oh das erg... Iemand Pizza ?? :)"... Ik bedoel Duh^^[quote]
    Hhaha die is goed!! xD