• Hoi allemaal!

    Sinds kort kijk ik weer Inuyasha, een animeserie die ik keek toen ik vijftien was. En het is zo leuk om alles weer langs te zien komen en lekker nostalgisch te doen! Vroeger keek ik ook altijd Pokémon, Jumanji (op Ketnet), Zorro (ook op Ketnet), the Powerpuff girls als ik ergens was waar er Cartoon Network was enzovoort.

    Nou vraag ik me af wat voor programma's/films/spellen/boeken jullie vroeger allemaal keken/speelden/lazen. Misschien kunnen we samen herinneringen ophalen :)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Omygod ik had zo'n crush op InuYasha hahaha. Al vond ik de episodes op een gegeven moment saai worden omdat er zoveel fillers waren.

    En pff. Waar moet je beginnen als je de nostalgische tour op wilt gaan... er is zoveel. :'D
    Sowieso alle programma's op tv destijds. Zoals Totally spies en Galactic Football (of hoe dat ook heete). En Avatar natuurlijk. Laatst nog helemaal opnieuw gekeken (crush op Zuko woohoo - zoveel childhood crushes lol).
    Ik ga eens even opzoek naar waar ik allemaal naar keek hehe.

    Kwa lezen had ik trouwens Jip en Janneke maar ook die andere. Euhm. Iets met Michiel en blabla. Ik ga eens zoeken.
    Oh oh! En Kippevel! Die boeken waren heftig op die leeftijd haha. Ik heb ze nog steeds.

    Jetix, Foxkids, Cartoon Network <3
    Dem good old times ;3


    26 - 02 - '16

    Iris en Michiel. Dat was het!

    Aahw <3 Al die boeken van Carry Slee kan ik me ook nog herinneren, maar dan wel die voor wat oudere kinderen, Spijt! en Kappen! en die andere titels met uitroeptekens erin. Die waren best heftig.

    Ik had ook echt een crush op InuYasha toen, en op Zuko (maar ik keek Avatar toen ik 21 was...)

    En ik had kan me idd nog herinneren dat het Foxkids was! Mooie tijden.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Keken er hier ook mensen naar Shin Chan? :'D Zó'n fout kinderprogramma.

    Asgard schreef:
    Aahw <3 Al die boeken van Carry Slee kan ik me ook nog herinneren, maar dan wel die voor wat oudere kinderen, Spijt! en Kappen! en die andere titels met uitroeptekens erin. Die waren best heftig.

    Ik had ook echt een crush op InuYasha toen, en op Zuko (maar ik keek Avatar toen ik 21 was...)

    En ik had kan me idd nog herinneren dat het Foxkids was! Mooie tijden.

    Die boeken heb ik dan weer nooit gelezen eigenlijk.

    Yeeah InuYasha met z'n fluffy oren. Ohgod haha.

    OperaGhost schreef:
    Keken er hier ook mensen naar Shin Chan? :'D Zó'n fout kinderprogramma.


    Dat mocht ik nooit kijken van mijn ouders vanwege Shin Chan's "blote billen dans" : 'D


    26 - 02 - '16

    Ik weet gewoon al bijna niet meer wat ik vroeger keek. Mijn geheugen is de laatste tijd een zeef.
    Ik weet nog enkele dingen zoals Kulderzipken, het Liegebeest, W817, meneertjes en mevrouwtjes (?), ... euhm?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OperaGhost schreef:
    Keken er hier ook mensen naar Shin Chan? :'D Zó'n fout kinderprogramma.

    Ohja! En Sailor Moon, dat kwam meestal na elkaar die programma's!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    JA, Kulderzipken! Dat vond ik echt prachtig <3 Die ene aflevering wanneer die vrouw komt die houdt van alles wat met een K begint staat me nog goed bij.

    Sorry, Kulderzipken was echt zó mijn ding toen!


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Broughton schreef:
    (...)

    Dat mocht ik nooit kijken van mijn ouders vanwege Shin Chan's "blote billen dans" : 'D

    Volgens mij wisten mijn ouders niet eens echt wat Shin Chan was lol. Maar op zich mochten wij sowieso wel veel kijken.

    Schiet me opeens te binnen; Oma Hondjes? Als ze zo heette. Kent iemand dat nog

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Volgens mij wisten mijn ouders niet eens echt wat Shin Chan was lol. Maar op zich mochten wij sowieso wel veel kijken.

    Schiet me opeens te binnen; Oma Hondjes? Als ze zo heette. Kent iemand dat nog


    Oma Hondje D:
    En Blue's Clues!


    26 - 02 - '16

    Winx club hahahaha ik was echt zo obsessed dat ik m'n konijn 'Kiko' noemde :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Oh, ja, Iris en Michiel, dat is lang geleden. Ik weet dat we ooit om een of andere reden een paasboek van ze op hadden gehaald bij de Ikea. Ik heb ook winx leuk gevonden, maar na het tweede seizoen haakte ik af omdat ik te oud werd en alles te roze en glitterig werd (het leuk voor steeds jongere kinderen te worden), de broer van iemand die ik kende had mij overigens nog een handtekening van de tekenaar van Bloom beloofd volgens mij nooit gekregen.
    Voor mij was Pippi het helemaal toen ik 2-6 was. En Otje is ook geweldig <3 Otje is ook erg leuk om nu terug te kijken, als volwassene zie je het toch heel anders dan als kind.
    Op ketnet keek ik de boomhut, Samson en Gert en Disneyfestival. Met Sinterklaas keek ik daar naar "Dag Sinterklaas" omdat wij in Nederland eerst geen serie hadden over Sinterklaas. Ik wordt nog steeds enthousiast van dat liedje, haha, maar aan de andere kant is het niet zo lang geleden sinds mijn broertje 9 jaar jonger is en het ook keek.
    Ook Dora is semi-nostalgisch, het stond altijd op als ik terug van school kwam vanwege mijn broertje en jongste zusje.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oh, en een serie met een meisje dat als superkracht had dat ze in een varken kon veranderen


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder