• De stelling van vandaag luidt:
    Bellen tijdens een gesprek is asociaal.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Het ligt aan het moment. Zit je midden in een gesrpek en je gaat iemand ineens bellen dan vind ik dat wel asociaal. Maar zit je in een gesprek en je word gebeld als het belangrijk is zeg je dat je deze ff nodig op moet nemen,


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    als iemand jou belt niet,
    als jij iemand belt ondertussen wel

    Eigenlijk wel, sowieso vraag ik mensen dan om later terug te bellen als het niet belangrijk is.


    your eyes are like stars in the night.

    PUKKELxDING schreef:
    Jep. Maar ik vind het ook asociaal als je zit te bellen en iemand praat er doorheen terwijl diegene weet dat je zit te bellen.


    The way we live, is the way we die

    niet als je het gesprek over de telefoon houdt. ;$ oké, grapje.. ;# euhm, ligt aan de belangrijkheid van het telefoontje denk ik.;$


    "POTATOOOOOE!"

    Als ik bij een goede vriendin ben en ik wordt opgebeld, vind ik van niet. Maar er zijn ook mensen die onder een gesprek de hele tijd zitten te smsen en daar kan ik echt niet tegen. Dan heb ik zin om die telefoon af te pakken en door het raam naar buiten te gooien!


    Stop praying for a miracle, be the wonder.

    Stuiterbal schreef:
    Als het echt een belangrijk telefoontje is vind ik het niet aso. Maar dan zeg je dat ook gewoon ff tegen iemand.
    Maar als iemand tijdens een gesprek gewoon doodleuk aan de telefoon over onzin dingen gaat praten vind ik dat aso jah.

    Mee eens

    Eens, ik haat het als je in gesprek bent met iemand en die persoons mobile gaat en die neemt op!! ik haat het ook als ik aan het bellen ben en iemand anders praat er doorheen.


    \(^o^)/

    eens.


    Never forget the things that make you smile

    eens

    Soms...
    Hangt af van de situatie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Klopt helemaal!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Als het echt belangrijk is is het niks.
    Maar als het niets is vind ik het aso..


    Stop wishing, Start doing..

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker