• Oke, weer een zeurtopic, maar ik ben toch wel bang. Want ik heb redelijk veel symptomen van de Mexicaanse griep. Ik voel me al een tijdje grieperig en ik heb echt heel erg last van buikpijn, en dat heb ik normaal niet. Ik ben veel vaker moe en heb geen eetlust, en ik ben sowieso lusteloos. Ik heb 's ochtends keelpijn en als ik naar bed ga ook, en ik heb echt een hele erge loopneus, terwijl ik niet echt verkouden ben ofzo. En voor de rest nog wel alles, behalve braken.

    Maar het probleem is, is dat ik het niet aan mn ouders durf te vertellen, omdat ze me toch niet gaan geloven, want dat doen ze al heel lang niet meer -mn moeder beweert dat ik paracetamolverslaafd ben, like omg? ><-. Ik weet dat ik het mn ouders moet vertellen, maar ik wil het gewoon niet, omdat ik niet geloofd word.

    weet iemand help?


    Destroy what destroys you.

    ga gewoon naar de dokter ?
    En die zal zeggen wat je hebt (:


    everybody needs a song.

    mss zeg je het dn toch maar best tgn je ouders?
    Ik bn nu helemaal niet bang voor die griep,maar ik heb toch ook gehoord dat de vriend van de dochter van m'n buren (wat een uitleg o_O) die griep heeft o-O
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Boyiloveyou schreef:
    ga gewoon naar de dokter ?
    En die zal zeggen wat je hebt (:


    Ik ga al zo vaak naar een dokter ><
    woensdag ook, dus ja...


    Destroy what destroys you.

    tomfreakske schreef:
    mss zeg je het dn toch maar best tgn je ouders?
    Ik bn nu helemaal niet bang voor die griep,maar ik heb toch ook gehoord dat de vriend van de dochter van m'n buren (wat een uitleg o_O) die griep heeft o-O
    Xx


    Ja, en niemand die ik ken heeft het... dus ik weet niet hoe ik er aan kom...


    Destroy what destroys you.

    Astridx3 schreef:
    (...)

    Ik ga al zo vaak naar een dokter ><
    woensdag ook, dus ja...
    dan kan je er inees achter vragen (: ?


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)dan kan je er inees achter vragen (: ?


    Ja, ga ik denk ik ook doen. Maar alsnog, we gaan volgende week op vakantie en ik heb geen zin om ziek te zijn dan ><


    Destroy what destroys you.

    Astridx3 schreef:
    (...)

    Ja, ga ik denk ik ook doen. Maar alsnog, we gaan volgende week op vakantie en ik heb geen zin om ziek te zijn dan ><
    na een paar dagen rusten gaat die griep wel weg hoor (:


    everybody needs a song.

    Ga gewoon naar de dokter >.


    Wie du mir, so ich dir.

    Astridx3 schreef:
    (...)

    Ja, en niemand die ik ken heeft het... dus ik weet niet hoe ik er aan kom...

    how nu zeg je ineens al da tje het hebt x) stress er niet zo over ok?:) ik heb met momenten ook dat ik dnk dat ik vanalles mankeer,volgende dag denk ik dn: wtf bezielde me--'
    maar als je er zo ongerust over bent,ga gwn naar the doc x) bn je direct gerust gesteld
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    how nu zeg je ineens al da tje het hebt x) stress er niet zo over ok?:) ik heb met momenten ook dat ik dnk dat ik vanalles mankeer,volgende dag denk ik dn: wtf bezielde me--'
    maar als je er zo ongerust over bent,ga gwn naar the doc x) bn je direct gerust gesteld
    Xx


    Ik ga sws naar de dokter, dus dat is al geregeld. Maar bij jou is het dan waarschijnlijk 1 dagje ofzo, maar ik zit hier al een paar dagen aan vast ><


    Destroy what destroys you.

    KirstenSnaps schreef:
    Ga gewoon naar de dokter >.

    ja lijkt me ook het handigst, dan weet je het teminste zeker. :'D


    AAP

    daar zijn dokters voor, weetje.:Y)


    ok

    Oke, Oke, sluit anders maar. ik ga al naar de dokter, dus ik vraag het wel >< -zwaar chagrijnig & stervend van de buikpijn-


    Destroy what destroys you.

    Astridx3 schreef:
    Oke, Oke, sluit anders maar. ik ga al naar de dokter, dus ik vraag het wel >< -zwaar chagrijnig & stervend van de buikpijn-

    awh, sterkte.
    hoop voor je dat het niks ergs is^^


    ok

    naar de dokter en dan komt het wel goed hoop ik voor je


    Crocky : )