• Vanaf nu kun je bij het kiezen van een nieuwe inlognaam, geen namen meer kiezen die ooit al door een ander lid zijn gebruikt maar die een nieuwe naam hebben gekozen.

    Dit om verwarring te voorkomen en het geeft leden de mogelijkheid om na een maand hun eigen naam weer terug te kiezen. Ze lopen dan niet meer het risico dat iemand anders in de tussentijd hun naam snel heeft ingepikt.


    Dit is mijn signature...

    Immortal schreef:
    maar sommige mensen hoeven hun oude naam nooit meer en dan kunnen anderen het niet kiezen
    kan er geen knop komen als je je naam veranderd.
    'Ik geef toestemming dat andere mijn account naam mogen gebruiken.'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind het helemaal geweldig dat niemand ooit Prodigy zal kunnen gebruiken. (cat)

    CherryLoser schreef:
    Ik vind het echt geweldig maar ik heb een vraag: Nou, ik heb eens dezelfde naam als Lize genomen omdat het moest van haar, dus we hebben hem allebei al eens gebruikt, kunnen we hem állebei dan blijven gebruiken? :]

    Als je de naam ooit hebt gebruikt, kun je de naam altijd weer krijgen. Jullie kunnen dus altijd allebei gebruik blijven maken van de naam.


    Dit is mijn signature...

    Breakfast schreef:
    Maar.. Er loopt iemand rond op quizlet met mijn oude naam, en als ik die terug wil, kan ik hem dus niet meer nemen? Oo

    Als die persoon zijn naam veranderd heeft kun jij die naam weer gebruiken (Y)


    Dit is mijn signature...

    yo maar dan blijven er straks geen namen meer over o.o


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    yo maar dan blijven er straks geen namen meer over o.o


    Volgens mij kan dat nog héél lang duren


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Jeh. (:


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Immortal schreef:
    maar sommige mensen hoeven hun oude naam nooit meer en dan kunnen anderen het niet kiezen
    kan er geen knop komen als je je naam veranderd.
    'Ik geef toestemming dat andere mijn account naam mogen gebruiken.'

    Inderdaad, ik wil mijn oude gebruikersnamen echt niet meer terug. ;D
    Best wel kut als iemand dan zo wil noemen.

    Immortal schreef:
    maar sommige mensen hoeven hun oude naam nooit meer en dan kunnen anderen het niet kiezen
    kan er geen knop komen als je je naam veranderd.
    'Ik geef toestemming dat andere mijn account naam mogen gebruiken.'

    Hmm. Iemand anders heeft nu Fragile, en dat had ik eerst. Nou kan ik m dus ook niet meer terugveranderen als zij een andere kiest?

    Mooi zo. Ik vind het zo irritant als ik de naam Redemption zie staan. Dan denk ik de hele tijd dat ik het ben.
    En ik wil die naam trouwens terug!


    rules don't stop me

    fijn!


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    Immortal schreef:
    maar sommige mensen hoeven hun oude naam nooit meer en dan kunnen anderen het niet kiezen
    kan er geen knop komen als je je naam veranderd.
    'Ik geef toestemming dat andere mijn account naam mogen gebruiken.'


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Wat geweldig ;D
    Wat veel nieuwigheden, vet leuk^^
    Dank je.

    Dan kan ik nooit eens AllTimeLow nemen ><
    ik vind het niet fijn =[