• Vanaf nu kun je bij het kiezen van een nieuwe inlognaam, geen namen meer kiezen die ooit al door een ander lid zijn gebruikt maar die een nieuwe naam hebben gekozen.

    Dit om verwarring te voorkomen en het geeft leden de mogelijkheid om na een maand hun eigen naam weer terug te kiezen. Ze lopen dan niet meer het risico dat iemand anders in de tussentijd hun naam snel heeft ingepikt.


    Dit is mijn signature...

    Join the club. Ik doe mezelf wat als ik echt niet meer terug kan naar DarkPassion.

    LoveOfPain schreef:
    maar uhm kan ik dan KimxBill dan nog terug krijgen op deze want zo heb ik een andere account van mij genoemt o,o kan ik hem dan nog op deze krijgen o,o

    Stuur me op het moment dat je die naam wilt kiezen even een PB'tje. Dan regel ik het dan wel even (Y)


    Dit is mijn signature...

    DarkPassion schreef:
    Join the club. Ik doe mezelf wat als ik echt niet meer terug kan naar DarkPassion.

    Je heet nu toch al DarkPassion? :S


    Dit is mijn signature...

    Screwed schreef:
    Aan de ene kant is het wel handig, maar aan de andere kant.. Nu is het helemaal onmogelijk om nog een leuke, niet bestaande naam te vinden :/

    Er zijn miljarden namen mogelijk, dus met een beetje fantasie moet dat echt geen probleem opleveren.


    Dit is mijn signature...

    Ik vind het echt geweldig maar ik heb een vraag: Nou, ik heb eens dezelfde naam als Lize genomen omdat het moest van haar, dus we hebben hem allebei al eens gebruikt, kunnen we hem állebei dan blijven gebruiken? :]


    Only losers can act the way you do

    Slim.

    :)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Kan je na die maand dan wel die naam van een ander anders word het wel erg moeilijk om een nieuwe naam te vinden.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Rutger schreef:
    (...)
    Je heet nu toch al DarkPassion? :S

    Klopt, maar dit is niet het account dat ik normaal gebruik. Dit profiel heb ik aangemaakt om te voorkomen dat iemand DarkPassion zou kunnen stelen in de tijd dat ik op mijn mod-profiel Cristine heet.

    Snap je?

    yeey. (krul)


    A. ikmisje.

    handig. =)

    Handig ;D. Ik snap het denk ik wel, ik moest er gewoon een paar keer overheen lezen en toen snapte ik het ;D.

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Dus al je eigen namen kan je wel terug maar die van anderen niet :)
    Oke Topie :D


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Mhh op bepaalde vlakken is het wel goed. Maar het heeft eigenlijk wel serieuze beperkingen. Best wel irritant, maar goed voor de mensen die zoveel moeite doen in het zoeken van een originele naam. Dan worden die tenminste niet meer bewust of onbewust gestolen.


    You're a star in heaven.

    Maar.. Er loopt iemand rond op quizlet met mijn oude naam, en als ik die terug wil, kan ik hem dus niet meer nemen? Oo


    You'll never dream alone. <3