• De producer van 'High School Musical' is nu een film aan het maken over Michael Jackson's leven.

    Serieus, moeten ze er nu een film over maken? En dan met zo'n kutproducer? Laten we er ineens Zac Efron in stoppen ook, dan is het helemáál geweldig.

    Misschien Vanessa Hudgens ook, one big happy family!

    En vergeef me als ik zeg dat High School Musical één van de slechtste, meest domme, verhaallijnloze film ever is.

    Kijk die foto. ><


    [ bericht aangepast op 22 juli 2009 - 13:23 ]

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE (huil)
    Dan word heel zijn leven verneukt en gosh, dat wil ik niet! Hell no, ajb niet. Please god, help us! O.o

    ---

    Okay, dat was wat er als eerst in me op kwam. Maar nee, gosh dat word echt verneukt, die producer is echt slecht, te zien aan de HSM films =.=


    -

    Waar je je druk om kunt maken : )


    I recycle my thoughts.

    WTF, ik haat HSM ja die film is egt zo dom! xD. Egt er zit totaal geen verhaal in xD. Die film over MJ zal cker leuk worden en een van de beste films ooit! (sarcasme). Maak een film over mij is tenminste interessant :X

    Xxxxx

    Oeps, dubbel gepost >.<

    [ bericht aangepast op 25 juli 2009 - 7:37 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hoe overdreven kan sommige mensen wel niet reageren?
    Omdat hij aan HSM heeft meegewerkt zal hij heus geen Zac Efron's of musicals in de film van MJ stoppen -__-"
    En dat verwacht ik ook niet >.<
    Sommige producers kunnen heus wel 2 films maken met een andere genre


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Bumblebee schreef:
    Het is niet omdat hij HSM heeft gemaakt dat hij geen andere goede films kan maken. ._.


    Inderdaad (:


    Let's do this poo

    ze moeten er weer geld uit krijgen.(N)


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Wilt hij Michael Jackson belachelijk maken of zo?

    Like
    Michael Jackson en Hsm Is totaly anders

    Hsm is zo belachelijk

    Dat ga je Michael Jackson toch niet aandoen?


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    mij maakt het niet zoveel uit ze moeten doen waar ze zin in hebben en je bent niet verplicht om naar die film te kijken dus: NO PROBLEM(cool)


    Crocky : )

    Wat verschrikkelijk! ö


    Get back motherfuckerz'

    Bumblebee schreef:
    Het is niet omdat hij HSM heeft gemaakt dat hij geen andere goede films kan maken. ._.

    nnee idd, en sorry hpoor, maar ik vind hsm nog neit eens slecht.

    familie en al en producers zullen er vast wel iets over te zeggen hebben.

    toch? .. en zo niet.

    tja dan kunnen ze toch ook aanklagen? maar het lijkt me sterk dat de familie er niks mee te maken heeft.

    en daarbij als het iets onderhun is, kunnen ze mooi z'n schulden aflossen -.-'

    HSM is een kutfilm, maar het zit niet slecht inelkaar.

    dus, dat je zegt dat zo iets verkracht wordt?..
    denk je dat MJ er zelf iets om zou geven?
    dat is hetzelfde als wanneer er een hoe noemen jullie dat ook alweer? ^^

    'een hater, tegen een th-fan zegt: oh bill is gay' en zich daar helemaal druk om gaat maken en dat het niet kan.

    en voor wie? voor jou of voor hem?

    KOM OP!

    die producer zal echt wel genoeg talent en creativiteit hebben.

    en HSM vind ik echt kutfilms, maar zijn niet slecht - en zitten niet slecht in elkaar!

    dat een producer zo'n film maakt, is dat gelijk zijn imago? arme man.

    eerst maar 's zien, en dan oordelen!

    Clumsy schreef:
    Wilt hij Michael Jackson belachelijk maken of zo?

    Like
    Michael Jackson en Hsm Is totaly anders

    Hsm is zo belachelijk

    Dat ga je Michael Jackson toch niet aandoen?




    ten eerste: micheal jackson is geen heilige! ze zijn allemaal gelijk. dus moet een een of andere ANDERE 'heilige' zijn film maken om het PERFECT te maken? WAT IS DIT ?

    ten tweede: Wat maakt het uit? Ik vind HSM kut, maar dat wilt niet zeggen dat hij een slechte producer is!

    ten derde: WAT doe je MJ dan aan? XD NIKS TOCH?!

    ten vierde: waar maken we ons druk om? alleen weer op onzinnge reacties.

    ten vijfde: eerst die film zie-hien dan pas oordelen!

    (PS: waarschijnlijk omdat 9 van de 10 HSM kut vinden word er zo over geoordeeld, maar als het een producer was van een film die 9 van de 10 GOED vinden... was het anders? fuck op zeg. (krul) )